Witam,
Mam problem, z początkiem grudnia wymieniałem skrzynie i dwumase w Astrze 1.7 CDTI 101 .
Tydzień po wymianie, w mroźny dzień jechałem na autostradzie i wyskoczyła mi kontrolka trakcji ESP przy 120 km/h, spadły obroty i się zatrzymałem, odpaliłem na nowo i było ok. A że jeżdżę tym autem około 3 miesięcy stwierdziłem, że to prawidłowe zachowanie systemu. Niestety kolejnego dnia jeżdżąc w mieście 30 km/h znów się pojawiła. Ale był spokój. Niestety objaw powrócił, ale występuje rzadko. Ale zauważyłem, że jak jest rozgrzany i jest na biegu jałowym to po kilku minutach stania włącza się się ESP i Kluczyk. I silnik wchodzi na wyższe obroty i głośniej pracuje. Co myślicie na ten temat?
Od tygodnia zaczeła mi się palić również kontrolka IDS+, ale to podejrzewam że wtyczki z prawego koła są zabrudzone.
Błędy jakie sczytałem:
ECN 161450
ECN 053003
ECN 112052
ECN 112252
ECN 050074
ECN 038008
sprzegło, dwumas i układ chłodzenia były robione tak samo jak wymiana zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego wraz z czujnikem, ale błędy nie były kasowane. Mógłbym mi ktoś przetłumaczyć te błędy?
Z góry dziękuje