Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez ZUMAL » 21 lis 2014, o 18:33
W dni wczorajszym miałem wymieniane świece żarowe.Dwie trzeba było rozwiercać,bo się ukruszyły.Po wymianie wyskoczył u mnie ten sam błąd ( 010807).Zastanawiam się co ma dany błąd do wymiany świec.Czy nie dotyczy on czujnika MAP
-
ZUMAL
- Nauka jazdy
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11 mar 2014, o 19:18
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez janusz04065 » 21 lis 2014, o 19:50
Kol Zumal błąd ten jest związany z zasilaniem układu paliwa-powietrza wszystko powyżej jest opisane wałkujemy to już za długo ,trzeba czytać. Ja miałem ten sam błąd mam taki sam motor wymieniłem filtr paliwa i już się nie powtarza.Pilnuje wymiany max 15tyś
-
janusz04065
- Klubowicz
-
- Posty: 180
- Dołączył(a): 23 lut 2013, o 20:14
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez ZUMAL » 21 lis 2014, o 20:04
janusz04065 napisał(a):Kol Zumal błąd ten jest związany z zasilaniem układu paliwa-powietrza wszystko powyżej jest opisane trzeba czytać. Ja miałem ten sam błąd mam taki sam motor wymieniłem filtr paliwa i już się nie powtarza.Pilnuje wymiany max 15tyś
Przeczytałem.Zdziwiłem się że po wymianie świec wywaliło błąd,którego wcześniej nie było.Komputer pod tym błędem odczytał czujnik MAP i wskazał na jego uszkodzenie.Ot irytacja!!!!
pozdrawiam
-
ZUMAL
- Nauka jazdy
-
- Posty: 6
- Dołączył(a): 11 mar 2014, o 19:18
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez janusz04065 » 21 lis 2014, o 20:16
Być może że ma to związek z tym co piszesz bo jest tam czujnik który steruje powietrzem za filtrem na tej grubej rurze może nawala .
-
janusz04065
- Klubowicz
-
- Posty: 180
- Dołączył(a): 23 lut 2013, o 20:14
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez RafalKarbowski » 26 lis 2014, o 22:32
tomaszmrochen napisał(a):U mnie jakis tydzien temu.najpierw zapalila sie sprezyna z DPF autko stracilo moc i jak go przepalilem to wszystko wrocilo do normy ale wyskoczyl ten bład i po wlaczeniu zaplonu zaswieca sie autko z kluczykiem.gasnie zaraz po odpaleniu
przeczyść egr
-
RafalKarbowski
- Kierowca
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 17:40
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez sparspar » 29 lis 2014, o 12:00
kol. ZUMAL nie myl błędu P0108 z błędem U1080. U Ciebie przy wymianie świec musieli odpiąć lub uszkodzić czujnik MAP i stąd ten błąd lub zbieg okoliczności..., że czujnik właśnie wtedy padł kiedy grzebali przy aucie
A tak poza tym nie jestem specem w elektronice , ale sprawdziłem błąd U1080 na naszej stronie. Ponoć jest to związane z zasilaniem paliwo-powietrze. Czy oby na pewno jest to prawda?. Wpiszcie tu http://astra-3.pl/ecn_search.php poniższe błędy
U0222, U0223, U0224, U1042, U0215, U1098, U1116, U1122, U1079 , U1109, U1099 itd.
Może ktoś znajdzie lepszą stronę z kodami błędów i ich wyjaśnienie niż na naszej stronie
Sam już nie wiem o który błąd chodziło Tomaszowi, U czy P
Pozdrawiam
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
-
sparspar
- Moderator
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 1.8 Z18XE
-
przez tomaszmrochen » 5 gru 2014, o 17:43
Chodziło mi o bład P.Bylem w koncu podlaczyc sie pod kompa.DPF zapachany 80%.Kazal pojezdzic przez weekend 3 razy po 20min z obritami na poziomie 3,5tys.Blad ktory znalazl komp to cos od turbiny ale kazali wypalic choc troche ten dpf i zobaczymy.po skasowaniu bledu juz sie nie pojawil(narazie).jestem umowieony na poniedzialek i napisze co jeszcze mi nagadali.pozdrawiam
-
tomaszmrochen
- Kierowca
-
- Posty: 23
- Dołączył(a): 14 wrz 2014, o 20:26
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez tomaszmrochen » 15 sty 2015, o 18:28
DPF amputowany.Autko zachowuje sie rewelacyjniie i spalanie spadło ogromnie.zobaczymy jak bedzie dalej.teraz EGR
-
tomaszmrochen
- Kierowca
-
- Posty: 23
- Dołączył(a): 14 wrz 2014, o 20:26
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości