Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez paco1908 » 25 lip 2014, o 20:54
Witam, mam podobny problem. Jezdze moją Astrą regularnie codziennie. Zazwyczaj pali bez problemu,ale od jakiegoś czasu zaczeło się coś dziać. Średnio co 2-3dni na zimnym silniku odpala bez problemu, przejadę kilka km. wysiądę, za chwilę wracam i pozostaje tylko kręcenie bo nie chce "zaskoczyć". Ratuje się tym że odłączam akumulator (nie wiem czy to coś daje,czy to tylko zbieg okoliczności ) na ok. 10 minut i po tym fakcie znowu odpala bez problemu. Jeśli ktoś ma pomysł co może być przyczyną proszę o pomoc.
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez paco1908 » 26 sie 2014, o 09:46
Wydaje mi się że problem tkwi w jakimś czujniku temperatury bo zauważyłem już że bez odłączania akumulatora odpali,ale tylko gdy postoi kilkanaście minut. Czy ktoś ma może pomysł jakiego elementu może to być wina i gdzie go znależć????
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez sparspar » 26 sie 2014, o 15:34
Podstawa to sprawdz czy akumulator masz dobry? sprawdzałes jego napiecie? na zimnym silniku? i po przejazdzce
pozdrawiam
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
-
sparspar
- Moderator
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 1.8 Z18XE
-
przez paco1908 » 1 wrz 2014, o 12:33
Jesli chodzi o aku to napięcie jest takie samo w obu przypadkach więc to nie jego wina.
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez tuszok » 3 wrz 2014, o 08:37
sparspar napisał(a):Podstawa to sprawdz czy akumulator masz dobry? sprawdzałes jego napiecie? na zimnym silniku? i po przejazdzce
pozdrawiam
Albo ja czegoś nie wiem albo nie rozumiem
Co ma temperatura silnika do sprawdzenia stanu akumulatora?
Mnie uczyli, że sprawdza się napięcie w stanie spoczynku i pod obciążeniem.
-
tuszok
- Weteran
-
- Posty: 657
- Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
- Lokalizacja: CAL
- Silnik: 1.6 Z16XER
-
radint
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 390
- Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:41
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez paco1908 » 3 wrz 2014, o 17:38
Zauważyłem teraz że w sytuacji gdy problem sie powtarza to podczas kręcenia palą się kontrolki z akumulatorem i olejem (w momencie gdy powinny dawno zgasnąć), a jesli już odpali to momentalnie gasną. Stan oleju jest OK, ładowanie również, więc nie wiem czy to nie po prostu jakaś wada elektryki...
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez paco1908 » 3 wrz 2014, o 17:40
Byłbym również wdzięczny jesli ktos mialby jakis kontakt do zaufanego,sprawdzonego elektryka specjalizującego się w Oplach z Łodzi bądż okolic.
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
-
paco1908
- Kierowca
-
- Posty: 20
- Dołączył(a): 4 maja 2012, o 13:51
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 5 gości