Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

dwumasa 1,9 cdti

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez kaliope » 19 lip 2014, o 10:26

wiec trzeba zrobić dokładnie to co CI napisałem wyżej. Ktoś pewnie chciał się je pozbyć bo się zaczęły problemy z muleniem co nie jest dziwne dla z19dth. Co do klimy, to niestety norma w AH i ZB. Siadają skraplacze po 5-7 latach. Jeśli się potiwierdzi, że to skraplacz, to kup Nissens. Uwaga, są chyba 3 rodzaje, trzeba dobrać po VIN. Daj mi w ogóle VIN to zobaczymy co w tym aucie siedzi i jakie ma pochodzenie.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 19 lip 2014, o 10:49

Od poniedziałku mam zamiar,systematycznie zająć się moimi problemami.Nie chcę po prostu,żeby jakiś mechanik znowu nawciskał mi pierdół do głowy:) Vin : WOLOAHL4865125768 .Dzięki za zainteresowanie
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez kaliope » 19 lip 2014, o 13:54

Rzeczywiście wypas niezły. Bi-xenon, DVD, kolorowa Navi. Ale....jest jedno ale, i wiąże się to niestety z kosztami na przyszłość. Otóż fura ma IDS+, czyli elektronicznie regulowane amortyzatory. Lubi siadać elektronika i koszt jednego amora bardzo wysoki. Ja jak kupowałem Zafirę to patrzyłem czy czasem nie ma tego dziadostwa. Ale ludzie właśnie kupują i nie wiedzą w co się pchają.

Od razu zapisz sobie numery części:
93196682, 3 44 704 prawy przód
93196681, 3 44 703 lewy przód
93184273, 4 36 352 Tył lewy
93184274, 4 36 353 Tył prawy

Każdy z nich w ASO kosztuje 1333zł, czyli komplecik 5300zł. Pamiętaj, że też masz inne łączniki stabilizatora, i też droższe oczywiście




Jakbyś potrzebował skraplacz do klimy to: 93182213, 18 50 111
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 22 lip 2014, o 07:27

Dzięki za info.Dzisiaj jadę do mechanika w związku z tym szarpaniem,jak coś już będę wiedział,to wszystko opiszę.Pozdrawiam
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: dwumasa 1,9 cdti

Postprzez Pucian » 29 lip 2014, o 22:53

Witam.A więc,przyczyną szarpania były pompowtryski. Jestem już po regeneracji wszystkich czterech(460zł/szt.) za całość zapłaciłem 2200zł z robocizną i jestem bardzo,ale to bardzo zadowolony.W końcu przekonałem się ,jak to auto naprawdę jeździ,Jestem pod wrażeniem.Silnik zbiera się lepiej niż niejeden benzyniak (a miałem już ich wiele) jest dynamiczny,bardzo elastyczny-co mnie bardzo zdziwiło.oczywiście pozytywnie,chodzi równiutko i wogóle jest ok.W mieście,jak i poza,trudno znaleźć drugie tak dynamiczne autko.Mam wielką frajdę,gdy cwaniaki w audianach,lub bejach (bez obrazy,to nie dotyczy wszystkich właścicieli) są strasznie zdziwieni,że nie dają rady mojej niepozornej Astrze w dieselku.Wymieniłem trochę części,w sumie,jak na razie za prawie 10000zł,a więc może coś tam już wiem.Polecam się i gdy tylko będę mógł to z chęcią podzielę się swoimi doświadczeniami,aby pomóc komuś innemu.Pozdrawiam
Pucian
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 16 cze 2014, o 22:04
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

stat4u