Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez sparspar » 12 lip 2014, o 16:17
nie wiem jak to w dieslowskim oplu, ale przychodzi mi na mysl elektrozawor od sterowania turbo
a moze samo turbo jesli masz zmienna geometrie łopatek
A na temat tej wtyczku juz gdzies było- to jakis dodatek
ps. ja juz wyleczyłem sie z diesla zwłaszcza po ostatnim silniku m47, nigdy wiecej diesla 10 letniego co innego jak to bedzie nowy samochod no i jesli kasa bedzie
pozdrawiam
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
-
sparspar
- Moderator
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 1.8 Z18XE
-
przez szmic » 12 lip 2014, o 18:27
Nic nie wymyślicie bez podłączenia do kompa, przy trybie awaryjnym musi być zapisany błąd
-
szmic
- Weteran
-
- Posty: 820
- Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez alpinestar » 13 lip 2014, o 09:44
szmic napisał(a):Nic nie wymyślicie bez podłączenia do kompa, przy trybie awaryjnym musi być zapisany błąd
Komputer, był 3 razy podpinany pod auto i nie zapisał się żaden błąd. I dzięki Mateusz za info
-
alpinestar
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 1 mar 2014, o 12:50
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez tuszok » 13 lip 2014, o 10:27
Dziwne, że błąd się nie zapisuje. Można spróbować pojeździć z podpiętym kompem i na bieżąco kontrolować co się dzieje.
-
tuszok
- Weteran
-
- Posty: 657
- Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
- Lokalizacja: CAL
- Silnik: 1.6 Z16XER
przez szmic » 13 lip 2014, o 16:49
Miałem dwa razy przypadek , że nie zapisywał się błąd, raz był olej w elektronice przepustnicy a drugi raz wyświetliło jednorazowo przeciążenie pojazdu i później nie było już błędu, przyczyną była nieszczelność wężyka podciśnienia turbo.
-
szmic
- Weteran
-
- Posty: 820
- Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez alpinestar » 20 lip 2014, o 10:07
Któraś uszczelka dupła w okolicach rozrządu i leje się olej na kabel od alternatora, więc to chyba będzie to. Dziwi mnie tylko to że jak ją odpiąłem to jest suchuteńka. Jutro odstawię do mechanika i zobaczymy co powie.
-
alpinestar
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 1 mar 2014, o 12:50
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez szmic » 20 lip 2014, o 10:17
chyba uszczelniacz wału poszedł
-
szmic
- Weteran
-
- Posty: 820
- Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości