Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez hanysek » 15 cze 2014, o 13:42
Wszystko jest ok,tak powinna gasnąć
-
hanysek
- Starszy kierowca
-
- Posty: 52
- Dołączył(a): 20 sty 2013, o 14:39
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez mateusz » 15 cze 2014, o 13:53
wlasnie nie wiem co to za plyn/chemikalia. chce zrobic to czyszczenie bo mam DPF i nieswiadomie go chyba 2 krotnie zalalem i na opcomie mam zapchane w polowie. wiem tyle ze trzeba kominy posciagac i wsadzic do srodka plyn na noc i zżera sadze. chce to zrobic ale dopiero ok polowy lipca. narazie autko uzywam.
-
mateusz
- Weteran
-
- Posty: 548
- Dołączył(a): 20 cze 2013, o 13:54
- Lokalizacja: OPR Głogówek
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DT
przez t__d » 15 cze 2014, o 20:29
janusz04065 napisał(a):Panowie kiedy wam gaśnie ta kontrolka z kluczykiem kiedy wszystko jest OK.( Robiłem remont skrzyni biegów w tych dniach opiszę tę kwestie pózniej jak ochłonę trochę z tego remontu). Przed remontem gasła u mnie po zapaleniu silnika tak mi się wydaje -bo teraz gaśnie 3-4 sek po włączeniu zapłonu kasowaliśmy jakieś błędy z kompa czy jest możliwe że zostało skasowane coś w ustawieniach że teraz gaśnie przed zapaleniem .
Właśnie byłem w garażu i sprawdziłem. Mniej więcej po 4 sekundach po włączeniu zapłonu kluczyk gaśnie.
Od 2 dni jeżdżę na wyższych obrotach i silnik odżył. Niestety podczas jazdy dalej pojawia się kluczyk.
Pojeżdżę jeszcze tak jakiś czas i zobaczę czy katalizator się oczyści i czy coś to pomoże.
(Minusem jest duże spalanie. Około 7l/100 po mieście. Kolega ma astre 1.3 i mówi, że pali mu po mieście 4l. Ale nie odbiegajmy od tematu.)
-
t__d
- Kierowca
-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 18 lut 2013, o 19:59
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez janusz04065 » 16 cze 2014, o 09:57
Kol. T_d ja mam silnik 1.3 jest to nie możliwe żeby tylko w mieście spalała mu 4,l , - 6,2 to mogę uwierzyć 4,0 to średnia na trasie po przejechaniu przynajmniej 200km nie przekraczając 130h
-
janusz04065
- Klubowicz
-
- Posty: 180
- Dołączył(a): 23 lut 2013, o 20:14
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez hanysek » 16 cze 2014, o 16:47
Jeżdzisz na wyższych obrotach i piszesz że pali 7l to jest dużo!? Napisz jeszcze że masz wlączoną klime to mnie powalisz! Spalanie jest w normie,te auta palą mało w trasie.
-
hanysek
- Starszy kierowca
-
- Posty: 52
- Dołączył(a): 20 sty 2013, o 14:39
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez janusz04065 » 16 cze 2014, o 17:45
Kol hanysek które auta palą tak mało w trasie? ja mam silnik 1,3 i tak jak pisałem do 120h spali do 5l ale jak przycisnę więcej na 6 biegu to spalanie idzie pod 7l na setke.
-
janusz04065
- Klubowicz
-
- Posty: 180
- Dołączył(a): 23 lut 2013, o 20:14
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
-
iziza23
- Kierowca
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 22 maja 2013, o 09:45
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez hanysek » 16 cze 2014, o 19:55
Przeczytaj uważnie co napisałem,7l po mieście na wyższych obrotach to jest dużo? Kolego ja mam kombii 1.7 dth 101 kucyków i moja Astra pali w mieście z klimą 6-7l a w trasie 5-5,5 (110-130) wiadomo że jak się depnie to bedzie 2-3l więcej.
-
hanysek
- Starszy kierowca
-
- Posty: 52
- Dołączył(a): 20 sty 2013, o 14:39
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez janusz04065 » 18 cze 2014, o 20:29
Ta przeklęta kontrolka chyba przez wszystkich znowu gaśnie po zapaleniu za 3 - 4 sek było dobrze przez kilka dni pojawiły się błędy
161300
065070
213970
może ktoś wie czego się czepiać żeby to wyjaśnić auto pali normalnie.
-
janusz04065
- Klubowicz
-
- Posty: 180
- Dołączył(a): 23 lut 2013, o 20:14
- Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH
przez szmic » 19 cze 2014, o 14:47
161300 niewłaściwy sygnał immo , zbyt niskie napiecie
060570 obwód sterujący lampki mil uszkodzenie
213970 czujnik pedału gazu, napięcie czujnika
Tak mi wyszło mniej więcej w tłumaczeniu, dokładne określenie znaczeń błędów tylko po podpięciu fejsa
-
szmic
- Weteran
-
- Posty: 820
- Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości