przez rafael1985 » 26 paź 2016, o 22:31
Panowie, pomóżcie.
W piatek zauważyłem wyciek z wtryskiwacza z oringu oraz przy pompnie wtryskowej z węża przelewowego. Kupiłem cały oryginalny w serwisie system wezykow przelewowych, wymieniłem i ... wężyk z trójnika tego przewodu zsuwa sie, ze paliwo mocno zaczęło sączyć. Spialem drucikiem opaski obu przewodów i problem opanowałem ale dzisiaj pod domem po gwałtownym przyspieszeniu i zajechaniu do stacji benzynowej auto samo zgasło. Okazało sie ze zleciał kolejny wężyk z pompy wtryskowej ten cienki przelewowy. Pełno ropy. Auto nie chciało odpalić ale jakoś za 4 razem odpaliło i dojechałem do znajomego mechanika. Na szybko zrobiliśmy test z butelkami.
Cały czas było podejrzenie ze to wtrysk sie zacina i wali ciśnieniem ale okazało sie ze z 3 węży przelewowych :
1 wtryskowych
2 z listwy wtryskowej
3 z pomy wtryskowej
Leci/cofa sie najwiecej paliwa wlasnie od strony pompy. I w sumie patrząc na węże które sie ściągały to kierunek ciśnienia by sie zgadzał. Innymi słowy leci wiecej paliwa w stronę wtrysków niż z wtrysków.
Przedmuchalismy samochodowym kompresorem waz powrotny paliwowy i zabulgotalo w zbiorniku.
Boje sie ze to pompa wtryskowa.....
Jutro ma zrobic test przelewowy ale mówi ze raczej wtryski bedą dobre.