Moderator: piotii
-
dzik1980
- Nauka jazdy
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28 sty 2014, o 17:46
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez Shah » 24 lut 2014, o 22:23
Na moje niefachowe oko to jest zbiornik w którym jest olej do wspomagania kierownicy. Jeśli nie ma w nim ubytków to nic nie dolewasz.
-
Shah
- Klubowicz
-
- Posty: 101
- Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 14:28
- Lokalizacja: Sandomierz
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez dzik1980 » 2 mar 2014, o 12:03
A ile tam powinno być płynu? Jak zdejmę korek to z niego wystaje plastykowy bagnecik. Jest on całkiem suchy. Czy to jest powód do zmartwień?
pozdrawiam
Tomek
-
dzik1980
- Nauka jazdy
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28 sty 2014, o 17:46
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez Shah » 2 mar 2014, o 12:11
dzik1980 napisał(a):A ile tam powinno być płynu? Jak zdejmę korek to z niego wystaje plastykowy bagnecik. Jest on całkiem suchy. Czy to jest powód do zmartwień?
pozdrawiam
Tomek
Tomku sprawdziłem jak to wygląda u mnie. Bagnet też jest suchy, ale poziom oleju jest mniej więcej na takim poziomie jak kończy się ten bagnet.
-
Shah
- Klubowicz
-
- Posty: 101
- Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 14:28
- Lokalizacja: Sandomierz
- Silnik: 1.6 Z16XEP
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 3 gości