Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

strzelanie w zawieszeniu przy nierównościach

Moderator: piotii

strzelanie w zawieszeniu przy nierównościach

Postprzez deepower » 14 sty 2014, o 08:24

Witam.
Mam mały problem amortyzatory i łożyska z poduszkami wymieniałem z rok temu i łączniki i tuleje na wahaczu. Po przejechaniu 30 tyś teraz pojawił się odgłos z lewego koła tak jakby kapsel na feldze strzelał przy nierównościach?. Kapsle zdjąłem jest to samo. Koła napompowane prawidłowo. Przy jeździe na wprost po równym cisza. Nasila się jak jest mokro i nierówno woda podlatuje tak jak by sprężyna się przestawiała. Czy to może łożysko na sprężynie amortyzatora pada?. Zawieszenie twarde zero stuków. Tylko to postrzeliwanie czasami z lewej od sprężyny.
deepower
Klubowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 16:25
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: strzelanie w zawieszeniu przy nierównościach

Postprzez jeffX » 14 sty 2014, o 12:08

Ja mam problem dokładnie taki sam. Najczęściej słychać stuki od jakiś naprężeń z lewego koła,. Mechanik wziął samochód na szarpaki i powiedział że zawieszenie w porządku. Wcześniej twierdził że to wina końcówek drążków ale stuka po wymianie dalej. Kazał jeździć dopóki nie zacznie bardziej stukać albo koło nie odpadnie:) podejrzewa kwestie amortyzatora, wyklucza łożyska z poduszkami choć ja za tym obstawiałem ale nie chce być mądrzejszy... także podpinam się pod temat bo myślałem że tylko ja mam z tym problem...:/
jeffX
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 20:27
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: strzelanie w zawieszeniu przy nierównościach

Postprzez deepower » 14 sty 2014, o 12:21

Sprężyna u góry siedzi na osłonie gumowej amortyzatora i tam się opiera na łożysku a na dolnej części sprężyny nie ma gumowej podkładki może jak popada deszcz i sprężyna zaczyna się przemieszczać i skrobie ale ja bym obstawiał to łożysko na górze amortyzatora. Najlepiej by było wyjąć amortyzator i rozebrać to i zobaczyć gdzie to ociera. Ale myślę że ktoś już może to zdiagnozował i zaoszczędzi nam czasu dziękuję.
deepower
Klubowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 16:25
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości

stat4u