Cześć,
Napisz proszę, czy coś się zmieniło w opisanym przez Ciebie stanie. Interesuję się bo słabo mi działa ogrzewanie w kabinie. Temperatura jaką osiąga ciecz chłodząca po przejechaniu 10 km to ok. 93 st.C., a powietrze wdmuchiwane do kabiny jest ledwo ciepłe przy jeździe z pr. ok 90 km/h.
Podobnie jak ty, dokonałem pomiaru:
temperatura na zewnątrz: 2,5 st.C
dystans - temp. cieczy - max. pręd. obr. sil.
0 km - 3 st.C - 850 obr/min
2 km - 45 st.C - 2000 obr/min
4 km - 60 st.C - 2000 obr/min
6 km - 72 st.C - 2000 obr/min
8 km - 81 st.C - 2750 obr/min
10 km - 90 st.C - 2750 obr/min
12 km - 93 st.C - 2750 obr/min
14 km - 93 st.C - 2750 obr/min
16 km - 93 st.C - 2750 obr/min
18 km - 93 st.C - 2000 obr/min
Zastanawiam się czy termostat nie kończy swojego żywota.