przez topiq » 19 maja 2020, o 09:53
Wiesz, Ty może i to słyszysz, bo po pierwsze jesteś na miejscu i słuch ludzki jest czulszy niż mikrofony różnych urządzeń. Dwa, to jest robota dla dwóch ludzi. Jeden włazi w kanał i nasłuchuje, a drugi kręci. Jak już szukasz źródła dźwięku stukania, to postaraj się mikrofon umieścić przy nim. Jeżeli pochodzi od układu kierowniczego, to nie nagrywasz kręcenia kierownicy, tylko najpierw kolumnę i połączenia krzyżakowe, a jak tam nic nie ma, to od maglownicy po drążki kierownicze aż do ich końcówek. Może jedna ma już lekki luz. Będzie go lepiej słychać jak zrobisz kilka szybkich ruchów kierownicą lewo prawo, ale takich krótkich. Bo jeżeli Ci stuka dopiero w momencie jak kierownica dobija do końca swojego zakresu ruchu, a pompa zaczyna głośniej pracować, to raczej norma.