Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez kosmita5252 » 17 gru 2019, o 17:18
Witam 2 tygodnie temu naprawiali mi wtryski w astrze h gtc 1.7cdti 125km 2010 r. z powodu stuków. Po regeneracji odebralem auto pojeździłem dwa dni bylo ok. Po odpaleniu auta rano i przejechaniu ok 5km auto nagle zaczeło mocno szarpać i zwalniać. Pedał gazu w podlodze a on zwalnia i brak siły... jakoś dojechalem do pracy. Po ponownym odpaleniu bylo lepiej ale raz na jskis czas znow sie dusil i czuc gorszą moc. Oddałem ponownie auto do mechanika wyjeli wtryski ponownie oddali jeszcze raz do sprawdzenia ale firma stwierdzila ze wtryski są ok. Auto stoi juz prawie 4 tygodnie a dalej brak pomysłów mechaników....
Czy nikt z was nie posiadał podobnych objawów?
Dodam ze wcześniej zdarzalo się ze jadąc stalą predkoscią auto się lekko dusiło i
-
kosmita5252
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 17:08
przez Patrykus » 17 gru 2019, o 19:18
błędy były, objaw podobny do sklejonego zaworu EGR, nic nie piszesz o błędach które możesz sprawdzić sam i od tego trzeba zacząć
-
Patrykus
- Weteran
-
- Posty: 522
- Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez kosmita5252 » 17 gru 2019, o 20:07
Patrykus napisał(a):błędy były, objaw podobny do sklejonego zaworu EGR, nic nie piszesz o błędach które możesz sprawdzić sam i od tego trzeba zacząć
Błędów brak
-
kosmita5252
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8 lip 2012, o 17:08
przez Patrykus » 17 gru 2019, o 20:42
podpiąć kompa i sprawdzić parametry czujników jak pracują , egr itd..., można zrobić logi podczas jazdy i wyjdzie co jest nie tak
-
Patrykus
- Weteran
-
- Posty: 522
- Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 23 gości