Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez astra110 » 26 kwi 2017, o 05:17

Zawór zamówiony i wymieniony. Auto od razu odpalilo i chodzi równo. Zrobiona nauka dawki. Narazie jest ok zobaczymy na jak długo.
Wir leben Autos
Avatar użytkownika
astra110
Klubowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5 lis 2014, o 10:15
Lokalizacja: N M R
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez piotrh » 4 cze 2018, o 19:22

witam, mam trochę durne pytanie, ale jestem laikiem w tych sprawach. Czy istnieje jakiś "patent" na wypięcie wtyczki z SCV ? Moja za cholerę nie drgnie.
piotrh
Kierowca
 
Posty: 20
Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 12:41
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez Patrykus » 4 cze 2018, o 21:07

nosek do naciśnięcia jest na samym środku wtyczki + trochę siły do wyciągnięcia
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez grzes283 » 16 lis 2019, o 12:25

Dzień dobry.
Prawdopodobnie u mnie jest również zawór do wymiany. Mam tylko pytanie. Kupować w serwisie oryginał, czy dobry będzie zamiennik Denso z allegro bądź Intercarsu?
grzes283
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 lis 2013, o 10:08

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez Patrykus » 16 lis 2019, o 13:11

a od kiedy Denso jest zamiennikiem w DTJ/DTR ???????????
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez grzes283 » 16 lis 2019, o 15:39

Z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem, że Denso to oryginał, tak?
Musiałem gdzieś złe informacje przeczytać, nieważne. Może inaczej, czy wkładać oryginał z serwisu, czy zamiennik z allegro za około 300-500 zł?
grzes283
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 lis 2013, o 10:08

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez Patrykus » 17 lis 2019, o 08:27

układ paliwowy jest Denso, na którym pojeździsz ciut dłużej jak na zamienniku i tak długo nie wytrzymują, więc sam zdecyduj co brać Denso czy zamiennik - różnica w cenie
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez grzes283 » 17 lis 2019, o 12:39

Ok. Dzięki za odpowiedź. Zdecyuje się ma zamiennik. Rocznie robię max 10k km, więc chyba tyle wytrzyma. Jeśli nie, kupię oryginał. W IC Denso ok. 900 zł a jakieś no name ok. 300 zł. Od tego muszę odjąć zniżki dla warsztatów. Wówczas zobaczę różnicę.
Pozdrawiam
grzes283
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 lis 2013, o 10:08

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez Patrykus » 17 lis 2019, o 13:05

w zamiennikach możliwości jest kilka ponieważ takie same pompy z zaworkami szły do kilku innych marek, mają tylko inne numery, swego czasu brałem z allegro nowe za 180zł
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez grzes283 » 17 lis 2019, o 15:49

Domyślam się, bo po allegro tego masa lata i wszystkie niemalże identyczne.
Ogólnie, to kupiłbym coś niemalże najtańszego i zobaczył jak długo posłuży. Już nie jednokrotnie i nie w jednym aucie przekonałem się, że niektóre zamienniki w 100% się sprawdzają, a kosztują połowę tego, co oryginał.
grzes283
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16 lis 2013, o 10:08

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

stat4u