Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Problem z astra po dodaniu gazu gaśnie

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Problem z astra po dodaniu gazu gaśnie

Postprzez Malinczak9 » 24 paź 2019, o 14:53

Witam to mój pierwszy post na forum więc prosze o wyrozumiałość. Posiadam astre 1.7 cdti 2009r. problem polega na tym że odpalam samochód Wszystko jest nornalnie ale po wciśnięciu pedała gazu zaczynają strasznie spadac obroty i auto gaśnie i tak ciągle po kilkinastu próbach gdy auto w koncu zacznie wchodzić na obroty zaczyna kopcic z rury . Myślałem ze problem jest w filtrze paliwa wymieniłem na ponad tydzień mialem spokój ale problem znowu wrócił w Ostsnim czasie wymieniłem wszystkie filtry . Problem zaczął sie pojawiać po wymianie sprężarki klimatyzacji nie wiem czy to ma związek. Zawór egr został oczyszczony nie wiem gdzie szukać przyczyny prosze o pomoc . Błędy które odczytałem : ECN 040056 , 040952.
Malinczak9
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 paź 2019, o 11:49
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Problem z astra po dodaniu gazu gaśnie

Postprzez Patrykus » 24 paź 2019, o 15:15

co tu drążyć, przecież wynika z błędów że nadal jest problem z egr - nieprawidłowa recyrkulacja, zacina się zawór, w DTR - nie ma problemu z demontażem itd...
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Problem z astra po dodaniu gazu gaśnie

Postprzez Malinczak9 » 24 paź 2019, o 16:29

Dzięki za odpowiedź a jeżeli chodzi o kupno polecacie jakiś zamiennik czy nawet w to sie nie bawić ?
Malinczak9
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 paź 2019, o 11:49
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Problem z astra po dodaniu gazu gaśnie

Postprzez Patrykus » 24 paź 2019, o 18:26

zdemontuj egr, sprawdź dokładnie dlaczego zacina się, czy jest to problem cewki czy też blokującego się trzpienia z talerzykiem, na alle znajdziesz używki , zawsze można z dwóch złożyć jeden sprawny, ceny nowych zaczynają się od 350 zł ale nie wiem co są warte firmy NTY, Kamoka, które robią już wszystko jednak nie najlepszej jakości, oryginał chyba 600-800zł
AJ ,AH i ZB 1.7 DTR/DTJ maja te same zawory
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron
stat4u