Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez szmic » 5 sty 2016, o 23:11

na jaką naprawę EGR , miałeś błąd 040XXX, co Ci da soft carprog w połączeniu z opkiem? nie odczytasz w ten sposób kodu, niepotrzebnie sobie mieszasz
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez umek19 » 6 sty 2016, o 17:57

Szczerze to nie słyszałem, żeby przez kabel dało się odczytać security code( mówimy o astra h i kablach powszechnie dostepnych{dało się odczytać chyba w corsach i merivach czy agilach ale ...}), widziałemm specjalne kable które slużą do odczytywania kodów ale wątpie żebys dał 1000zl za kabel żeby sobie odczytać kod. Za odczytanie kodu chłopaki wezmą 50-100zł więc nie rozumiem po co się męczysz i naprawiasz rzeczy w samochodzie, które nie są zepsute . W takiej 10 letniej astrze można wszystko naprawić silnik(juz naprawiłeś) zawieszenie, hamulce , elektryke itp. Musisz się pogodzić ,że astra nie jest nowa i nie będzie wieczna. Rób jak chcesz ale ja bym zrobił tak:
-uzyskanie security code w jakikolwiek sposób(osobiście kiedyś sam to przeżyłem kiedyś jak miałem astre g , Pan kazał przynieść jakąś część z samochodu-przyniosłem imobilajzer, wylutował pamięć, odczytał, wlutował i po problemie--- odbyło się to jak chciałem dorobić kluczyk a nie miałem kodu i robił to Pan od kluczyków w cenie kluczyka,
-wlogowanie licznika i innych komputerów w samochodzie w jedną całość i wtedy martwić się o resztę.
Widzę, że twój mechanik naprawia wszystko to co umie ale nie to co jest konieczne, po co ruszasz ten egr ? miałeś wymienić zawór od turbiny który jest naprawdę drogi bo najtaniej 245zl a u mnie w mieście ceny od 350-450zl za kawałek gów.. . Ja nie żałuję Ci napraw tylko patrz żeby ta astra nie stała ci się koszmarem
czekam na wiadmość - " po czyszczeniu egr astra nie odpala"
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez KilleRDK » 6 sty 2016, o 21:11

Odnośnie kabla to tylko z czystej ciekawości. Nigdy nie biorę się za coś czego nie umiem. Zrobię tak jak piszecie. Już i tak dużo kasy astra pochłonęła.
KilleRDK
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30 gru 2015, o 22:03
Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez umek19 » 11 sty 2016, o 01:32

Dziś rozwiązałem problem licznika i kontrolki od świec, okazało się ,że miałem złe kodowanie licznika, a żeby do tego dojść zapłaciłem w salonie , oni nie stwierdzili usterki , sprawdziłem całą elektrykę, przekaźniki, świece, kontrolkę w testach wskaźników i ........ KUPIŁEM NOWY LICZNIK. Zajęło mi to miesiąc poszukiwań . Przeczytałem wszystkie fora po polsku , rosyjsku i angielsku, rozmawiałem z "magikami" od liczników a nawet z działem technicznym opel polska. Mówiłem każdemu , że coś jest nie tak a każdy mówił " ale wszytsko działa, samochód jeździ" Teraz jadę do salonu na naprawę starego licznika już im raz za to zapłaciłem. Kodowanie 00107 nie zapala kontrolki od świec a kodowane 00105 jest ok. Jest jedyna osoba której pragnę podziękować to Pan ze szrotu , któremu opowiedziałem o swoim problemie i sprzedał mi licznik "za flaszkę".
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez halfboy » 16 wrz 2019, o 09:16

Podpinam się pod pytanie użytkownika @caroleck.

Posiadam Astrę H z 2006 roku i chciałbym ją podpiąć do op-coma żeby aktywować BC. Czy taki kabelek od chińczyka będzie odpowiedni?

Pozdrawiam!
halfboy
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 gru 2017, o 21:10
Silnik: 1.6 Z16XEP

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez Patrykus » 16 wrz 2019, o 18:14

Tak, będzie odpowiedni pod warunkiem że nie trafisz na bubla
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez soltys_viara » 23 wrz 2019, o 20:56

Ja aktywowałem sobie komputer kablem kupionym na olx, gościu pewnie ściąga kilka sztuk z Chin testuje i sprzedaje.
soltys_viara
Klubowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 06:33
Silnik: 1.4 Z14XEP

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez halfboy » 16 paź 2019, o 09:00

a jaki index dałeś jeśli można wiedzieć?
halfboy
Kierowca
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29 gru 2017, o 21:10
Silnik: 1.6 Z16XEP

Re: OPCOM China clone how to, Procedury, możliwości etc.

Postprzez soltys_viara » 17 paź 2019, o 19:12

miałem ustawiony 008 a dałem 009 i wszystko śmiga :)
soltys_viara
Klubowicz
 
Posty: 173
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 06:33
Silnik: 1.4 Z14XEP

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Manuale i literatura - czyli zrób to sam

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

stat4u