Siema szczęśliwi posiadacze Astry.
Sprawa wygląda następująco. Po wymianie opon okazało się, że mi bardzo kierownica bije i jak udało mi się ustalić muszę wymienić sworzeń. Kupiłem sworzeń, że nie chciało mi się go wymienić, pojechałem z nim do mechanika. Mechanik zdjął stary sworzeń, chce założyć nowy i mówi, że to nie ten sworzeń i , że potrzebny jest dłuższy(sworzeń był dobierany do modelu). Z tego powodu, że zapłaciłem mu za robocizne a sworzeń jest nie wymieniony uznałem że sam to zrobię. Kupiłem drugi sworzeń (sprzedawca dobral go po numerze Vin) i zacząłem oglądać filmik jak to zrobić. Chyba popadlem w paranoje gdyż na tym filmiku sworzeń także mi się wydawał z dłuższą końcówka. Z tego powodu że mi się śruby zapiekly nie mogłem ściągnąć sworznia, nie porownalem go z nowym (pierwszy został zwrócony przed zakupem drugiego).
Jak to jest z tymi sworzniami w Astra h? Czy są różne, ale różne pasują, czy są takie same? Guma jest ruchoma i odkryłem to dopiero po powrocie od mechanika(stąd być może iluzja dłuższej końcówki i błąd mechanika) tak więc jestem w kropce. Chciałbym sprawę załatwić.
Proszę o pomoc Pozdrawiam.