przez deodekabokat » 19 kwi 2019, o 14:49
Cześć podbiję trochę temat.
Mam zegary od automatu, zakładam oryginał od mojego samochodu-auto jest po swapie skrzyni biegów. Automat->Manual.
W aucie jest przycisk i działa. Jak nacisnę go to jak to się mówi skraca się pedał gazu. Wolne obroty są takie same jak bez przycisku sport. (powinny podskoczyć?)
Auto mam bez IDS+ więc nic innego poza pedałem gazu sie nie dzieje.
Błąd jest jeden w liczniku -> Coś tam brak informacji o położeniu biegu. wiadomo skrzyni automatycznej nie ma.
Co najważniejsze. Pomimo iż dziąsła przycisk sport, działa kontrola trakcji (miga ikonką przy ostrym ruszaniu) to mogę sobie przycisk sport trzymać cały dzień wciśnięty i trakcja się nie wyłączy.
Słyszał ktoś o czymś takim?
Ps da sie po VIN sprawdzić czy powinienem mieć pompę TRW czy ZF?