przez topiq » 9 lis 2018, o 07:55
Ja płaciłem jakieś 120 zł za kody. Są co prawda jacyś elektronicy magicy, co wyciągają kody z wsadu pamięci, ale ile biorą nie mam pojęcia, pewnie mniej więcej tyle samo. Ja wziąłem kody z ASO przy okazji innej roboty i dzięki temu dostałem dostęp do konta w my.opel i teoretycznie historii serwisowej auta. Sęk w tym, że albo to guzik działa, albo moje auto takiej historii nie ma. Ale jeżdżę, nic się specjalnie nie dzieje, przebieg sprawdzony z przebiegiem w ECU wydaje się być oryginalny (różnica jakieś 600 km na + w ECU więc w normie). A przycisk Sport robi swoją robotę, podnosi obroty, wyłącza ESP co się przyda w zaspach, których od lat nie widziałem ale kto wie? Po aktywacji jak nie będzie licznik obsługiwał to nic się nie zadzieje chyba, a jak będzie ale przycisk uszkodzony lub nie podłączony to wywali jakieś błędy pewnie. Boże broń od takich mechaników co przy naprawie jeszcze coś innego popsują. Ja bym pewnie do nich zajechał i opier... Oczywiście mieliby mi to naprawić za friko. Bo skoro działało przed to czemu po wymianie magla nie działa? Z logowaniem być może, że faktycznie nie trzeba, ale spróbuj połączyć się z modułem EHPS czy jakoś tak. Występuje on tylko w pompach ZF, która w odróżnieniu od TRW ma elektronikę i stąd zmienna charakterystyka jej pracy przy aktywowanym trybie sport. Gdzieś czytałem, że nawet jej się zmienia charakterystyka podczas zmiany prędkości. Temat ciekawy bardziej rozwinięty chyba na konkurencyjnych forach, chociaż tu też sporo wiedzy można znaleźć.