przez topiq » 21 wrz 2018, o 11:02
Pytanie jaka była wcześniej. Jesteś w stanie stwierdzić to po VIN w linku który wcześniej podałem. Być może po zamontowaniu nowej trzeba jeszcze coś w sterowniku aktywować. Niektóre moduły przed wymianą wylogowuje się opcomem czy TECHem a potem loguje do nowego auta. W opcomie widziałem moduł wspomagania, ale nie zauważyłem tam żadnej opcji aktywacji IDS/Sport, bo u mnie nie ma zawieszenia IDS+ a przycisk Sport zmienia chyba tylko reakcję na pedał gazu i charakterystykę wspomagania właśnie. Będę w domu to sprawdzę w TIS czy przy wymianie magla trzeba coś do auta logować czy nie. Jakby nie patrzeć Astra H ma CAN i tam byle modulik szczególnie sterowany ECU musi być logowany, żeby ECU go widziało. Może nowy moduł na inny indeks i stąd brak reakcji przycisku. Jak znajdę chwilę, choć dziś będzie ciężko, bo wiozę 4 latkę do dentysty na przegląd, to zerknę w opcomie jak to wygląda. Całkiem możliwe, że maglownica pochodziła z Astry bez przycisku sport, a może nawet różnią się jakąś wiązką? Trzeba by pogrzebać w guglach. W końcu Ty masz najlepszy dostęp do swojego auta i najszybciej zweryfikujesz. Ostatecznie wizyta w ASO i aktywacja TECHem. Ja konkurencyjnym forum jest opisana procedura montażu i programowania przycisku Sport. Tu ze względu na regulamin Ci nie wkleję. Może to Cię jakoś naprowadzi.
Pozdrawiam.
P.S. Porównałem Twoją pompę z moją, wygląda na identyczną więc pewnie kwestia programowania.