Opis na podstawie OPOM CHINA CLONE 08/2010 PL, kolejno:
"diagnostyka"
wybór rocznika pojazdu
wybór marki pojazdu
"nadwozie"
"ECC (klimatyzacja)"
odczyt/kasowanie błędów jeśli są
powrót do głównego menu "ECC (klimatyzacja)"
po lewej stronie "testy elementów wykonawczych"
"wykalibrować silniki krokowe" i na dole "aktywuj"
Przyznam, że sam się namęczyłem żeby to znaleźć, bo cały czas szukałem w "programuj".
Kalibrowanie następuje samoistnie bez podawania żadnych parametrów. Jeśli nie może się skalibrować tzn. że błąd tkwi w nastawniku. U mnie było tak, że po skasowaniu błędu i skalibrowaniu niby było ok, ale jak przestawiłem nawiew to blokowało na nogi i wyskakiwał błąd. Dopiero jak całość potraktowałem silikonem w sprayu i wazeliną techniczną to jakoś się rozruszało.
Nastawniki jak gdzieś wyczytałem występują w dwóch wersjach 360°i 180°. Pewnie climatronic ma ten 360°. A ty masz manual czy climatronic?