przez umek19 » 15 sty 2016, o 20:09
już mówie, w astrach rozkleja się mocowanie blokady kierownicy( jak kupiłem swoją to się wystraszyłem bo kierownica latała), są tam takie trapezy które są przyklejone i ze starości się rozklejają, siła docisku da się ustawić skręcając nakrętkę( kolor zielony na zdjęciu) od blokady wszytsko znajdziesz po zdjęciu osłony kierownicy ja te trapezy skleiłem poxipolem i inni tez tak robią( fabrycznie też sa klejone) Po zdjęciu obudowy kierownicy(najpierw 2 wkretu pod kierownicą, następnei zdejmujesz górną cześć obudowy, następnie od góry masz 2 wkręty trzymające dolna część obudowy i od dołu 2 albo 3 wkręty) wszystko się wyjaśni. Żeby wyjąć tą blokade do klejenia nie trzeba wiecej nic zdejmowac, odkręcasz nakretke blokady ( zapamietaj kolejnośc i kierunek elementów około 6 sztuk) i wyjmujesz rączke od zwalniania blokady, następnie 2 śruby od trapezów i już chwila, trochę kierownica do dołu i w lewo u już jest twoja. Klejenie i zostaw żeby wyschło . Montaż. Przed skręceniem wszytskiego sprawdz czy kierownica stoi prosto. Miłej pracy
- Załączniki
-
- blokwada wys kier astra 3 2.jpg (55.46 KiB) Przeglądane 15725 razy
-
- blokada wys kier astra 3.jpg (50.88 KiB) Przeglądane 15725 razy
-
- kolumna kierownicy stra h.jpg (71.63 KiB) Przeglądane 15808 razy
Ostatnio edytowano 7 lut 2016, o 16:57 przez
umek19, łącznie edytowano 1 raz
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.