Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

dziwne gwizdanie (turbina)

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez mark 89 » 8 sty 2017, o 19:44

No to ja mam wlasnie taki dzwiek. Czyli na stowe to turbina do roboty? tylko teraz pytanie czy szukac uzywanej czy dawac do regeneracji?
mark 89
Kierowca
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15 gru 2016, o 18:50
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez szmic » 8 sty 2017, o 21:34

chcesz się bawić w używki , twoja sprawa , tylko żeby koszty nie urosły podwójnie, nigdy nie wiesz na jaką używaną turbinę trafisz, regeneracja zaczyna się od 600zł wzwyż + demontaż - montaż itd...
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez mark 89 » 8 sty 2017, o 21:49

a jak dlugo mozna jezdzic z takim gwizdem,bo te 600 zl to nie jest malo mo ale jak trzeba to nie ma co zwlekac z naprawa
mark 89
Kierowca
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15 gru 2016, o 18:50
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez umek19 » 13 sty 2017, o 02:22

ten silnik tak pracuje, te turbo gwiżdze i bedzie gwizdac jak mercedesy i nowe vw, mechanik wymieniał uszczelniacz pólosi prawej ? bo obok rozrusznika jest zaworek od turbo, w okolicy prawej podpory prawej półosi
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez szmic » 13 sty 2017, o 13:11

jak turbo będzie sprawne i dobrze zregenerowane to niby dlaczego będzie gwizdać jak mercedesy i nowe vw
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez mark 89 » 13 sty 2017, o 17:44

Tak z prawej strony, to mogl naruszyc ten zaworek? Dzis jechalem z kolega jego audi a6 i odziwo tez jak wkreca ja tak od okolo 1400 do 2000 tys zlychac takie gwizdanie. I nie wiem czy jak to turbina czy od razu ja regenerowacm ogolnie to troche nie mam na to kasy bo dopiero co musialem wymienic lozysko oporowe sprzegla i troche mnie to szarplo po kieszeni.
mark 89
Kierowca
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15 gru 2016, o 18:50
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez szmic » 13 sty 2017, o 19:12

to nie jest gwizdanie z nieszczelności podciśnienia elektrozaworu, wyraźnie słychać na filmie turbo
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez mark 89 » 13 sty 2017, o 19:59

No ale ile moge pojezdzic z tym zeby nie wpasc w gorsze problemy.Bo nie ukrywam troche mnie szarplo to lozysko
mark 89
Kierowca
 
Posty: 21
Dołączył(a): 15 gru 2016, o 18:50
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez grabczes » 16 sty 2017, o 19:20

Witam, mam na imię Marcin. Jestem tu pierwszy raz.
Mam podobny dźwięk w mojej Astrze 1,7cdti. Turbinę regenerowałem rok temu bo włączał się tryb awaryjny. Zarówno przed regeneracją jak i po występuje ten irytujący dźwięk - "gwizdanie". Słyszałem opinie, że "ten typ tak ma" ale czy naprawdę nie da się czegoś zrobić?
grabczes
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16 sty 2017, o 19:16
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: dziwne gwizdanie (turbina)

Postprzez damnian » 17 sty 2017, o 19:05

Nie wiem czy jest zakaz wklejania linków do konkurencyjnych for, ale na wszelki wypadek tylko zacytuję post z innego forum.

"To ja coś napiszę o moich doświadczeniach z turbiną w Astrze H 1.7 cdti 100 km a trochę ich było :) A więc początek problemów pojawił się przy przebiegu ok 140 tys. pojawiły się gwizdy aż pewnego dnia tak wyło, że wstyd był jeździć. Oddałem auto do warsztatu wyrok regeneracja turbiny w sumie ze wszystkim policzyli sobie jak dobrze pamiętam ok 1600-1700 złotych, po wymianie turbina gwizdała nadal oczywiście mniej niż przed naprawą ale gwizdała. Mechanik tradycyjnie tłumaczył się, że tak musi być i ten typ tak ma. Jednak gwizd z biegiem czasu się zwiększał po roku oddałem na reklamację, oczywiście nic nie pomogło. Po dwóch latach jak można było się domyślać znowu padła wcześniej oczywiście tryb awaryjny załączał się bardzo często. Oddałem do innego warsztatu, gdzie mechanik mówił mi, że dobrze zregenerowana turbina i dobrze zamontowana (wszystko wyczyszczone itd. przed podłączeniem) nie ma prawa gwizdać czy wyć. Zapłaciłem tym razem niecałe 1200 złotych z wymianą oleju + filtr. Rezultat brak gwizdów itp. auto lepiej przyspiesza, wreszcie nie jest wstyd jeździć.

Podsumowując nie wierzcie mechanikom jak widać po wpisach w necie, którzy tłumaczą, że ten typ tak ma i tak musi być bo to kłamstwo. Wiem po swoich doświadczeniach, że ten typ tak jednak nie ma i nie powinien wcale gwizdać czy wyć a jeżeli tak jest po regeneracji to została spaprana robota. "
damnian
Kierowca
 
Posty: 16
Dołączył(a): 7 paź 2016, o 19:29

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

stat4u