Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez biedzin@onet.eu » 28 gru 2016, o 22:15
dobry. witam mam problem z moja asterka. na begu jałowym po uplywie okolo 20-30 s , spadaja obroty i ilośc wtryskiwaneogo paliwa(wskazania komputero 0.2 ) gdy normalnie jest okolo 0.5 i wzwyz, wtedy zaczynaja sie pojawiac drgania silnika. moze wiecie od czego mam zaczac. jak jade to nie czuc spadku mocy i nie widac zadnego problemu....
-
biedzin@onet.eu
- Nauka jazdy
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 25 sie 2016, o 08:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez umek19 » 1 sty 2017, o 17:58
regulator na pompie w tym silniku to czeste lub filtr paliwa, było juz o tym
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
-
umek19
- Weteran
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
- Lokalizacja: Białystok
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości