przez umek19 » 16 wrz 2016, o 21:33
Może się nie znam ale:
-zawór scv odpowiedzialny jest za regulowanie ciśnienia na pompie paliwa, gdyby zawór był uszkodzony to by było widac skakanie cisnienia paliwa, samochód mogł by gasnąć, nie odpalać wcale itp- klekot, spalanie stukowe od zaworu- niby możliwe ale za zaworem i pompą jest listwa wtryskowa nazywana akumulatorem, ona te wahania ma wyrównywać , a spróbuj czy możesz nauczyc go małej dawki paliwa
-sprawdzenie wtrysków - taniej można sprawdzić korekty na wtryskach komputerem, albo przelewy na wtryskach, po demontażu
-jeśli masz dth to najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie luzów zaworowych, bo nie wiem czemu nas tak ukarano brakiem samoregulatorów- dziwne bo u mnie klekot jest na zimnym silniku ,a jak sie rozgrzeje to nic nie słychać, nie wiem jak w dtr, dtj
- zamiast robić wypalanie kompem (ostatnio dla kolegi 3razy pod rząd wypalałem w 1.9 bo był tak zapchany ale pomogło) to ja bym wyjął dpf i go umył, jeśli by to nie pomogło to go "wyrzucił" -temat juz taki był, kolega walczył ale finalnie wyrzucił i cieszy sie życiem i spokojem
-" Co najwyżej przycinają, albo się coś z rozpylaczem dzieje pod wpływem temp" ---- te przycinanie wtrysków to daje efekt braku pracy danego wtryskiwacza całkowicie, czyli samochód pracuje na 3 cylindrach
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.