przez umek19 » 8 wrz 2016, o 21:51
Odpowiem tak ja, mam bez dpf a ty masz z dpf i w dodatku ty masz "inny" silnik a objawy szarpania są te same , szukam o tym od dawna i one wystepuja(szarpanie) we wszystkich silnikach 1,7 i 1,9 ale często kazdy może mieć inna usterkę i co innego pomoże (wielu wymieniło juz pompy, wtryski , dwumasy itp i NIE POMOGŁO). wiele silników 1,9 cdti z dpf widziałem i naprawiłem a 1,7 dtr nie widziałem nigdy na oczy. Wracając do tematu mi wtrysk kiedyś w innym aucie sie zepsuł w zależnosci od temperatury wracając z niemiec gdy wjechałem do polski zamochod zaczął pracować na 3 cilindrach- odczytałem błedy byl to wtrysk 1 awaria, ostytgł przejechałem 300km , ostygł i dotarłem do domu - moim zdaniem jak by sie zacierał od temperatury- wywaliłem go a nie jak wiele osób regerowałem- koszt nowego był niższy niż chcieli za regeneracje. Widziałem zepsute "przepustnice" i tam psuje sie elktronika prawdopodobnie w wyniku zalania olejem itp. W samochodach z fap'em jest przepustnica która zawraca powietrze z intercolera żeby podczas wypalania była wyższa temperatura ale w cdti nie widziałem takiej przepstnicy. Podejżewam , że jeśli masz czpia to i egr też jest wyłączony tylko sie dziwię , że masz jeszcze dpf- w astrach jest bardzo mały i bardzo czesto sie wypala, myślę, że póki nie usuniesz dpf to cięzko bedzie problem rozwiazać.
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.