Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

Postprzez deepower » 25 paź 2012, o 23:24

Witam. Czy prawidłowo zrobiłem?. Przy wymianie filtra założyłem filtr w górną część (pokrywkę) i docisnąłem do sprężynki i zalałem ropą dolną część i wcisnąłem do środka filtr i skręciłem siłą 6N czy to jest prawidłowo filtr się dobrze ułoży?. Czy powinienem włożyć w dolną część filtr zalać ropą i wcisnąć górę i skręcić?.
deepower
Klubowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 16:25
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

Postprzez rebeka » 31 paź 2012, o 13:18

Witam! Jestem własnie na tym samym etapie-wymiany filtra paliwa! Ale ja tylko odłączam wtyczke bo tam jest i odkrecam pokrywe -1 torx. Otwieram pokrywe z góry ,odginam ja na bok i wyciagam stary filtr! Wkładam nowy w miejsce starego ;) skręcam to i przekrecam zapłon aby paliwo naszło do filtra! Po czym normalnie odpalam! Bez zalewania go osobno ropa Różnie mówią o wymianie tego filtra!
rebeka
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 11:30
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Filtr Paliwa 1,7 CDTI DTH

Postprzez deepower » 31 paź 2012, o 15:07

Bezpieczniej jest włożyć filtr po wyczyszczeniu puszki w dolną część i zalać ropą wtedy masz 100% pewności że nic się nie przedostanie na czystą stronę ALE ALE pokrywka górna ze sprężynką nakładana na filtr i ciężko nachodzi kiedy filtr już siedzi u dołu i jest zalany czystą ropą przy nakładaniu góry może podwinąć uszczelkę filtra dlatego pytam czy jak nałożę na górną część filtr i przycisnę do końca do sprężynki i włożę całość do puszki zalanej czystą ropą to dół filtra nie będzie za wysoko i filtr nie będzie prawidłowo ułożony co może spowodować przedostawanie się brudu na czystą stronę od dołu filtra?????????. CZY TO NIE MA ZNACZENIA.?????. Mogli zrobić normalny metalowy i cały do wywalenia bez integrację w środek i by było po problemie no ale jest to trzeba się z ty męczyć.
deepower
Klubowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 16:25
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

stat4u