Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

enigma

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

enigma

Postprzez dawidsco » 10 maja 2016, o 22:20

Czesc, Co to moze byc? Od pazdziernika do poczatku maja nie ma zadnych problemow z moja Astra SRI 1,9. Kiedy temeratura powietrza na zewnatrz wzrasta zaczynaja sie problemy. Samochod mam od 4 lat i od poczatku cos bylo nie tak. Zajelo mi to 4 lata aby zauwazyc powtarzajacy sie problem. Podczas jazdy - gasnie, jakgdyby odcina paliwo lub jakis lewy doplyw powietrza. szarpie kiedy jest powyzej 18 stopni na zewnatrz zaczyna szarpac, jakby przygasal i znow zapalal. jesli jest naprawde goraco to gasnie nawet stojac na swiatlach.Poczym odpalam i jade dalej do nastepnego razu. Od dluzszego czasu tankuje tylko na BP albo Shell i to nie jakies tam zwyke bele co tylko Utimate albo V-Power, ale to nie rozwiazalo problemu. jakies 2 lata temu wymienilem tryski 1 i 3 bo tak pokazywal komputer - cos jakby blad przeplywu miedzy wlasnie 1 a cim - dokladnie nie pamietam.Wymienialem wtedy swiece i wtyczki - bo tak gdzies przeczytalem. Wyczyscilem EGR i w zeszlym roku filtr paliwa dwa razy!!! Nic, wciaz to samo - wiem bo wlasnie zaczely sie ciplejsze dni. To musi byc cos zwiazane z kurczliwoscia i razciagiwoscia materialu(?) pod wplywem temperatur. i to jest wlasnie moja zagadka.
dawidsco
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12 lis 2012, o 22:48

Re: enigma

Postprzez dawidsco » 12 maja 2016, o 18:11

A teraz jeszcze przez jakies 7 - 10 min.jechalem z check engine na desce ale znikl i moglem jechac dalej normalnie. no i odczytany manualnie ERROR: 161450
Immobiliser Wrong Signal Received Immobiliser B-008
Loss of RIM Serial Data
SBDS Interactive Codes
Wrong Transponder Key Immobiliser B-006
Wrong Transponder Key Immobiliser B-008
i co dalej?
dawidsco
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12 lis 2012, o 22:48

Re: enigma

Postprzez umek19 » 14 maja 2016, o 00:31

no a Po POLSKU błędów nie ma? uszkodzony imobilajzer lub cim albo zimne luty, masz drugi kluczyk?- napewno nie
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: enigma

Postprzez dawidsco » 14 maja 2016, o 22:26

mam i probowalem ale nic nie pomoglo. poza tym czy cieplo powietrza mialoby cos do tego? I serio to tak dziala - jestem pewien.Kiey temp. na zewnatrz jest wieksza niz 16-18 zaczyna przerywac - jesli mniej to bez problemu. A jak jest naprawde cieplo to gasnie i pojawia sie podczas jazdy CHECK ENGINE ale da sie jechac w awaryjym trybie az zniknie ikonka albo zgasnie gdzies na krzyzowce i po odpaleniu znika.
dawidsco
Kierowca
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12 lis 2012, o 22:48

Re: enigma

Postprzez umek19 » 15 maja 2016, o 10:03

Puszczają luty w CIMie. Z tym słabym punktem Opla to trafiłeś w sedno bo usterka nazywa sie cyt: Słaby punkt oprogramowania modułu CIM :D Błędy charakterystyczne to 1614, 1616 i 3055
Zrób update softu CIMa, załóż spinkę na klakson, przyciemnij troche oświetlenie zegarów i odpalaj po zgaśnięciu kontrolek. Przy odrobinie szczęścia bedziesz jeździł
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: enigma

Postprzez beton » 22 gru 2016, o 09:22

Co to znaczy że puszczają luty w CIM?ie ?
beton
Nauka jazdy
 
Posty: 9
Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 22:35
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

stat4u