Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

1.7 CDTI długo kreci i kopci po uruchomieniu

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: 1.7 CDTI długo kreci i kopci po uruchomieniu

Postprzez umek19 » 18 kwi 2016, o 21:27

I to jest wasz błąd bo.... sprawa jest prosta . Jedziesz do mechanika i mówisz , że dymi i chcesz żeby nie dymił a wy jedziecie do mechanika i mówicie co on ma zrobić, on wtedy to robi i bierze kase bo takie było życzenie a efekt marny. Nie wyobrażam sobie i nie pamiętam żebym wziął kasę za cos takiego czyli nie zrobioną robote albo żeby jakis klient za cos takiego zapłacił często naprawisz samochód a oni nie chcą płacić mimo, że wiedzieli ile bedzie kosztowała naprawa. Trzeba tak, jedziesz do mechanika" Prosze Pana dymi po odpaleniu prosze naprawic" , pan dzwoni naprawione , odpalasz dymi- nie ma kasy , nie dymi jest kasa. Jedyny ból to to , że czasami usuniecie usterki jest drogie , ale jak widac kolega zapłacił 600zl i dupa, teraz zapłaci kolejne 600zl i moze... naprawią a tak by zapłacił 800zl może 1000zł od razu i by miał naprawione i co wychodzi taniej? Nauczył mnie tego kolega- ile bedzie kosztowała naprawa- mowisz 100zl, on przyjeżdza i płaci 100zl , nie pyta sie ile tylko wchodzi kladzie 100zl i wychodzi. Nie słyszy od mechanika jak to ciezko było naprawić i czemu teraz miało być drożej, ani się nie targuje a może coś taniej.... Czasy sa trudne wiec albo sie decydujemy na naprawe w takiej cenie albo nie, przeciez mozna pojechać do kilku mechanikow i zorientować sie w kosztach i wybrać odpowiedniego z odpowiednia cena i tyle mu zapłacić za umówioną robotę.
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: 1.7 CDTI długo kreci i kopci po uruchomieniu

Postprzez mateuzszs » 22 maja 2016, o 19:12

Witam,

Wracam z tematem po czasie obserwacji silnika i po kilku wizytach u różnych mechaników, tym razem zamieszczam zdjęcia zauważyłem po zdjęciu obudowy z silnika (tego plastiku z napisem eco Tec), że nie wiem co to dokładnie jest ale wydaje mi się, że sa to wtryskiwacze ale nie znam się na tyle na tym( widać to na zdjęciach), licząc od lewej do prawej zauważyłem, że na dwóch od lewej jest nieszczelność wycieka chyba ropa! wziąłem osuszyłem te miejsca papierowym ręcznikiem i pojechałem w trase 600km. po powrocie zauważyłem, że ropa naciekła, zastanawiam się co to może być za nieszczelność czy łatwo można to naprawić ?, dlaczego mechanicy u których uto stało tygodniami tego nie zauważyli? no i najważniejsze dla mnie czy to może być powodem tego dłużeszego kręcenia z rana i białego dymu na dzień dobry, mało tego ubyło mi nieznacznie płynu chłodniczego i mam wrażenie, że jest WIĘCEJ OLEJU w SILNIKU.

<a href=https://zapodaj.net/5778e522e1a15.jpg.html>dwa od lewej po 600km.jpg</a> https://zapodaj.net/5778e522e1a15.jpg.html

<a href=https://zapodaj.net/29c867b18ebf2.jpg.html>odlewej dwa po wyczyszczeniu.jpg</a> https://zapodaj.net/29c867b18ebf2.jpg.html

<a href=https://zapodaj.net/61572fca18426.jpg.html>wszystkie po wyczyszczeniu.jpg</a> https://zapodaj.net/61572fca18426.jpg.html
mateuzszs
Kierowca
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6 mar 2016, o 11:46
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: 1.7 CDTI długo kreci i kopci po uruchomieniu

Postprzez umek19 » 23 maja 2016, o 00:38

uważam , że to olej silnikowy a nie ropa i sytuacja jest normalna czyli pocą sie uszczelnienia, masz jak zwykle kilka wyjść:
- możesz zostawic jak jest póki nie jest to duży wyciek,
- możesz kupić nowe uszczelniacze wtrysku paliwa koszt okolo 75zl/sztuke plus ewentualna wymiana,
- spotkałem sie z opinią ludzi co demontowali stare uszczelnienia , odtluszczalni i delikatnie wklejali je na silikon
gdyby jednak to była ropa była by jasna ( moim zdaniem jest to ciemne jak olej z diesla) to mogłby samochod się tamtędy zapowietrzac, musisz sam ocenic czy jest to jasne jak ropa czy ciemne jak olej
płynu moze byc tyle samo tylko wytworzyło sie podcisnienie w układzie chłodzenia ( po odkreceniu korka poziom powinien wrócic)
gdyby poszła uszczelka pod glowicą to ginie ogrzewanie samochodu, samochod sie przegrzewa, jest biała substancja na korku oleju silnikowego itp, oczywiscie istnieje sytuacja żeby puscił kanał chłodniczy do cylindra np, peknieta głowica, uszczelka pod głowicą lub blok silnika itp ale w dieslu ze wzgledy na cisnienie raczej by szło do płyny chłodniczego olej lub cisnienie niż odwrotnie ale bywa różnie. Obserwuj , napewno jeśli coś jes zle to wyjdzie ale obstawiam szybciej brudny egr, turbine puszczającą olej itp.
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

stat4u