Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Wyprzedzanie tryb serwisowy

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez MichiZ17DTH » 15 gru 2015, o 11:48

Witam jestem wlascicielem astry h 1,7 CDTI silnik Z17DTH z 2004 roku,problem polega na tym ,ze podczas wyprzedzania lub wjazdu na autostrade gdy docisne gaz do deski pojawia sie kontrolka z kluczykiem i Auto wchodzi w tryb serwisowy(obrotomierz kreci do 3 tys) po chwili kontrolka sama gasnie i wszystko wraca do normy ,lecz gdy znow dodam gwaltownie gazu Problem powraca.Dodam ze wymiana map sensora nic nie dala.Prosze o jakies wskazowki i sory za pisownie (niemiecka klawiatura)
Pozdrawiam
MichiZ17DTH
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 11:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez panjanek » 15 gru 2015, o 16:42

Elektozawor sterowania turbiny do wymiany jak nie pomoze to czyszczenie kierownic turbiny.
panjanek
Kierowca
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 cze 2015, o 09:52
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez Kamil88 » 15 gru 2015, o 21:33

Hej,
Mialem podobna sytuacje to dosc drazniaca usterka. Mi wylaczala sie po zgaszeniu i odpaleniu auta. Pojezdzilem pareset kilometrow na wysokich obrotach i przeszlo dlatego ja sugeruje filtr czastek stalych. pozdrawiam
Kamil88
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 21:28
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez MichiZ17DTH » 16 gru 2015, o 08:53

panjanek napisał(a):Elektozawor sterowania turbiny do wymiany jak nie pomoze to czyszczenie kierownic turbiny.

kolego a jak ten elektrozawor wyglada? gdzie sie dokladnie znajduje? szukalem na allegro ale nic
MichiZ17DTH
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 11:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez MichiZ17DTH » 16 gru 2015, o 08:55

Kamil88 napisał(a):Hej,
Mialem podobna sytuacje to dosc drazniaca usterka. Mi wylaczala sie po zgaszeniu i odpaleniu auta. Pojezdzilem pareset kilometrow na wysokich obrotach i przeszlo dlatego ja sugeruje filtr czastek stalych. pozdrawiam

hey,
moj model astry nie posiada filtra
MichiZ17DTH
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 11:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez MichiZ17DTH » 16 gru 2015, o 09:00

Dodam jeszcze ze po podpieciu pod op-coma zaden blad sie nie wyswietla :?: i usterka nie wystepuje na miescie ,jezdze glownie na miescie to moze te kierownice beda zabrudzone faktycznie...mozna to samemu zrobic ?
MichiZ17DTH
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 11:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez panjanek » 16 gru 2015, o 17:16

http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tu ... 21910.html Tak wyglada znajduje sie z tylu silnika pod listwa wysokiego cisnienia przykrecony do bloku silnika
znajdziesz na pewno wymiana jest prosta.Blad wyswietla sie tylko jak jest aktywny nie zapisuje sie w pamieci pojezdzij z opcomem jak wyskoczy ci samochod z kluczem to opcom pokaze blad 0234 po powrocie podcisnienia do normy skasuje sie.Mozna wyczyscic samemu ale wiaze sie to z demontazem turbiny.Sprawdz czy sztanga na turbinie porusza sie luzno jesli tak to kierownice sa ok.Nie kupuj uzywanego zaworu kup orginal koszt to ok 240zl lub ok 65 eur .
panjanek
Kierowca
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 cze 2015, o 09:52
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez MichiZ17DTH » 16 gru 2015, o 20:09

panjanek napisał(a):http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-turbiny-astra-55579900-55566898-i5851521910.html Tak wyglada znajduje sie z tylu silnika pod listwa wysokiego cisnienia przykrecony do bloku silnika
znajdziesz na pewno wymiana jest prosta.Blad wyswietla sie tylko jak jest aktywny nie zapisuje sie w pamieci pojezdzij z opcomem jak wyskoczy ci samochod z kluczem to opcom pokaze blad 0234 po powrocie podcisnienia do normy skasuje sie.Mozna wyczyscic samemu ale wiaze sie to z demontazem turbiny.Sprawdz czy sztanga na turbinie porusza sie luzno jesli tak to kierownice sa ok.Nie kupuj uzywanego zaworu kup orginal koszt to ok 240zl lub ok 65 eur .


Dzieki za odp ale juz wczesniej zamowilem uzywany :D(po ostatnim wyrzuceniu 67€ na nowy oryg. map sensor) ,oryginalny zaworek za 60 zl. Na eBay-oryginal nowy 120€
Z podpieciem kompa podczas jazdy juz probowalem wczesniej ale nic nie wyszlo,moze dlatego ze serwis sie zapali czasem na 15 sekund czasem na dluzej...ale teraz wybieramy sie na swieta do Polski to bedzie okazja sie pobawic. Sprawdze ta sztange jak chodzi. Wiesz moze czy takie srodki w spreyu daja rade wyczyscic turbinke bez demontazu?
MichiZ17DTH
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 11:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Wyprzedzanie tryb serwisowy

Postprzez panjanek » 18 gru 2015, o 18:30

Raczej bez demontazu trudno ja wyczyscic.Zobacz na stronie MisterAuto tam sa dobre ceny na nowe czesci praktycznie cala Europe obsluguja .
panjanek
Kierowca
 
Posty: 22
Dołączył(a): 20 cze 2015, o 09:52
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 35 gości

stat4u