Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Zestaw naprawczy wahacza i drążki

Moderator: piotii

Zestaw naprawczy wahacza i drążki

Postprzez elmer » 16 paź 2015, o 09:28

Cześć, pojawiło się u mnie trochę dokuczliwych stuków ( słyszalne przy przejeździe przez poprzeczne nierówności i np tory tramwajowe a że jeżdżę na niskim profilu i dość ciężkiej feldze to aż zęby bolą jak się to słyszy ;)
Podjechałem dzisiaj na stacje diagnostyczną na szarpaki , amory są w dobrej kondycji ale faktycznie ewidentnie widać zużycie na tylnych tulejach wahacza i łączniku stabilizatora przednie są w miarę i lewy łącznik też ujdzie. Nie mniej widzę że na sztuki można się rozdrabniać a zestaw kosztuje 188 zł myślę że Aśka na tyle zasługuje ;)

Myślicie że warto machnąć zamówienie i podjechać na wymianę całego kompletu ? i czy Kraft jest dobrą jakościowo marką ?
http://allegro.pl/sworzen-tuleja-laczni ... 19558.html

Chyba że znacie inne dobre zestawy naprawcze ? :)

Pozdr
elmer
Klubowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 14:01
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Re: Zestaw naprawczy wahacza i drążki

Postprzez PiotrWłocławek » 30 paź 2015, o 13:08

Znam ten temat. Ostatnio się namęczyłem z tym. Jak wymieniasz sam to może pomyśl o zakupie całego wahacza? Cenowo to wygląda na ok. 250-300zl komplet i nie ma problemu z wybiciem starych tulei. Ja wymieniałem u siebie tylko te tylne tuleje przednich wahaczy. Mam prasę ale i tak musiałem brzeszczotem tuleję naciąć a potem młotem wybić.

pozdrawiam
PiotrWłocławek
Kierowca
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 21:26
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Zestaw naprawczy wahacza i drążki

Postprzez elmer » 31 paź 2015, o 01:20

Niestety do większych napraw nie posiadam garażu tym bardziej już nie ta pogoda ;) Zlecę wszystko na robociznę jednak pewnie trochę wyjdzie skoro nie jest to łatwe ale mam warsztat gdzie właściciel i pracownik pracował w oplu. Niestety nie robię tego raczej dla siebie a dla przyszłego właściciela( a na jeździe testowej nikt nie chce stukania i pukania ;) bo ciągle mnie męczy mnie wizja sprzedaż i zakup limuzyny tudzież dużego sedana pokroju bmw 5 lub E/S Class
elmer
Klubowicz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 maja 2014, o 14:01
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH


Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

stat4u