Witam
Borykam się z ww. błędami. Objawy - wchodzi na obroty powyżej 2 tyś, po czym tryb awaryjny i brak reakcji na pedał gazu. Czytając różne rozwiązania zabrałem się wpierw za wtyczki od modułu przy lewym nadkolu ( pomogło na 500 km ). Było to robione w biegu i nie wiem czy dokładnie. Dzisiaj znowu atak błędów, tych samych oczywiście . Tym razem pomogła kostka przy pedale gazu, zwykłe odłączenie i wpięcie. Na ile to się okaże.
Chciałbym dowiedzieć się czy problem leży po stronie układu ( przepięcie, przerwanie w układnie, luźny wtyk ) czy padł sterownik lub coś innego. Nie chciałbym, aby spotkał mnie ten błąd podczas wyprzedania...
Jutro chciałbym wstawić auto do jakiegoś magika - na co ewentualnie trzeba jeszcze zwrócić uwagę poza - 2 wtyki przy nadkolu do sterownika ( czyszczone w biegu 3 po 3 ), kostka w środku kabiny przy pedale gazu, przekaźniki i bezpieczniki, wtyki pod skrzynką z bezpiecznikami. Warto zainteresować się czyszczeniem EGR i przepustnicy ?