przez kaliope » 4 maja 2015, o 21:12
DPF to już dawno pownienenś był wywalić i na tym by sie skończyło jakbyś miał z19dt. Ale skoro masz dth, to musisz jeszce chronić kolektor, bo będziesz miał w przyszłości niespodzianki typu tryb awaryjny i koniec jazdy. Stąd w dth coraz więcej ludzi wywala programowo EGR, bo to właśnie EGR jest winowającą. Tak więc jakbyś sie decydował na wywalanie dpf to od razu za jednym zamachem wywalaj EGR. Jak EGRa już nie ma, to klapy już nie są problemem, chyba, że już masz dość mocno zawalone. Ale wiele osób po prostu zrzuca listwę, albo nie naprawia jej jak już sama spadnie ( i całe szczeście, że spada, bo inaczej szlag trafi nastawnik). Także ja bym chyba już nie kombinował z wyłączeniem nastawnika, chyba, że masz dobrego machera. Chodzi o to żeby CI ktoś nie spiepszył programu robiąc kilka rzeczy na raz.