Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kretpl77 » 4 maja 2015, o 21:03

jeszcze zapytam jaka jest Twoja opinia na temat usuwania dpf i klap, oczywiscie ze zmiana programu ?
kretpl77
Kierowca
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 kwi 2015, o 19:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kretpl77 » 4 maja 2015, o 21:04

bledow narazie zadnych nie wywala, bo zbyt wiele nie przejechalem autem na zaslepionym ale pewnie niebawem wyskoczy
kretpl77
Kierowca
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 kwi 2015, o 19:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kaliope » 4 maja 2015, o 21:12

DPF to już dawno pownienenś był wywalić i na tym by sie skończyło jakbyś miał z19dt. Ale skoro masz dth, to musisz jeszce chronić kolektor, bo będziesz miał w przyszłości niespodzianki typu tryb awaryjny i koniec jazdy. Stąd w dth coraz więcej ludzi wywala programowo EGR, bo to właśnie EGR jest winowającą. Tak więc jakbyś sie decydował na wywalanie dpf to od razu za jednym zamachem wywalaj EGR. Jak EGRa już nie ma, to klapy już nie są problemem, chyba, że już masz dość mocno zawalone. Ale wiele osób po prostu zrzuca listwę, albo nie naprawia jej jak już sama spadnie ( i całe szczeście, że spada, bo inaczej szlag trafi nastawnik). Także ja bym chyba już nie kombinował z wyłączeniem nastawnika, chyba, że masz dobrego machera. Chodzi o to żeby CI ktoś nie spiepszył programu robiąc kilka rzeczy na raz.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kretpl77 » 4 maja 2015, o 21:28

to ze listwy nie mam to wiem , nie wiadomo czy spadala czy usunieta , teraz kwestia czy jezeli winowajaca okaze sie egr to kupowac nowy czy wywalic go z programu .
kretpl77
Kierowca
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 kwi 2015, o 19:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kaliope » 5 maja 2015, o 13:28

u siebie w dt bym zostawił, ale jakbym miał dth to bym wywalał bez zastanowienia się wraz z dpf
Ostatnio edytowano 5 maja 2015, o 20:28 przez kaliope, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kretpl77 » 5 maja 2015, o 17:09

a jezeli chodzi o koszta wymiany samego egr, a wywalenie egr i przy okazji dpf jestes w stanie cos powiedziec na ten temat ?
kretpl77
Kierowca
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23 kwi 2015, o 19:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Brak mocy 1,9 150 km Pomocy!!

Postprzez kaliope » 5 maja 2015, o 20:36

sam EGR to chyba coś koło 400zł. Sam dpf to zależy, od 700-1500zł. Podejrzewam, że razem coś koło 1tys zł.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron
stat4u