Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Błąd ECN 019007

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Błąd ECN 019007

Postprzez drmaniana » 26 kwi 2015, o 15:30

Witam jest tu nowy i proszę o pomoc. Posiadam Astre H 1,9cdti 150KM. Mam ją od niedawna. Jakiś czas temu zaczęły falować obroty i auto co jakiś czas gasło. Jedyny błąd jaki wypedałowałem to ECN 019007. Wymieniłem u mechanika regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Problem gaśnięcia został zażegnany. Powyższy błąd jednak ponownie się wyświetla i silnik nadal co jakiś czas faluje. Nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Po prostu całkiem nieregularnie zaczyna falować kiedy mu się podoba... W trakcie falowania spalanie na biegu jałowym podnoszą się do 1,5-2,0. Czym jest to spowodowane? Czy filtr DPF nie wypala się do końca czy po prostu już jego dni są policzone? czy to może być wina nieprawidłowej temperatury silnika i przez to proces wypalania nie może dobiec końca? Generalnie auto jeździ po mieście i dwa razy w miesiącu robi trasę Monachium - Wrocław i z powrotem. Wszystkich bardziej doświadczonych proszę o pomoc. Z góry dziękuję!
drmaniana
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 21:42
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Błąd ECN 019007

Postprzez kaliope » 28 kwi 2015, o 21:55

nie widzę tu związku między tym błędem a DPF. A filtr paliwa był wymieniany?
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Błąd ECN 019007

Postprzez drmaniana » 28 kwi 2015, o 22:21

Wszystkie filtry wymienione razem z olejem. DPF wypalony do 20%. Ręce opadają. Dlaczego obroty falują i spalanie wzrasta? Po podpięciu do komputera wyniki wzorcowe...
drmaniana
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 21:42
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Re: Błąd ECN 019007

Postprzez Cyfrowy_Opelek » 28 kwi 2015, o 23:10

Kolego trzeba podłączyć kompa, lista danych i zobaczyć na ciśnienie paliwa w MPa. Jeśli żądane jest 24MPa a rzeczywiste się waha np: 19-35MPa to trzeba szukać przyczyny w regulatorze ciśnienia paliwa- w zależności od systemu jeden masz na listwie a drugi na pompie. Na listwie masz tez czujnik ciśnienia. Ewentualnie sprawdzić wtryski może któryś leje?
Kraków. MDI, TECH-2 Programowanie SPS. Wyłącznie DPF, EGR, KLAPY WIROWE. Odczyt SECURITY CODE. Wylogowywanie Radia, Wyświetlacze, Zegary, CIM, BCM, REC. PSG16-EGR OFF, MOC Z16XEP Twinport OFF. Atrakcyjne ceny + rabat dla forum! Tel: 796590092
Cyfrowy_Opelek
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 27 kwi 2015, o 21:10
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości

stat4u