przez Cyfrowy_Opelek » 29 kwi 2015, o 22:34
Sprawdź szczelność rurek od różnicy ciśnień. Może którąś gdzieś przepaliło stąd duża różnica ciśnień i kopcenie w komorze.EGR nie jest uchylony? Może DPF rzeczywiście jest tak zapchany, że spaliny plecionką się wydobywają. Podłącz jak masz możliwość tester sprawdź nasycenie filtra i obserwuj parametry. Jeśli wszystkie parametry oki a różnica ciśnień dużo powyżej 15kPA podczas dodawania gazu to musisz go jakoś wypalić. Jedź na drogę szybkiego ruchu. Jak będziesz jechał (próbował jechać) w miarę dynamicznie kasuj błąd co chwila podczas jazdy i po paru kilometrach powinno zainicjować się wypalanie (temp powyżej 400stopni) i wtedy musisz zrobić kilka km to sie wypali do 10%. Jak tak nie da rady to próby mycia lub inne sposoby Powodzenia.
Kraków. MDI, TECH-2 Programowanie SPS. Wyłącznie DPF, EGR, KLAPY WIROWE. Odczyt SECURITY CODE. Wylogowywanie Radia, Wyświetlacze, Zegary, CIM, BCM, REC. PSG16-EGR OFF, MOC Z16XEP Twinport OFF. Atrakcyjne ceny + rabat dla forum! Tel: 796590092