Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez bolekwrc » 3 kwi 2015, o 14:52
witajcie,
właśnie odebrałem wtryskiwacze. dwa były padaczki totalne jak sie na testach okazalo i zostaly zregenerowane. po motazu dam znac co i jak i czy to byla przyczyna.
-
bolekwrc
- Kierowca
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:03
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez sparspar » 3 kwi 2015, o 15:14
bolekwrc napisał(a):witajcie,
dwa były padaczki totalne
Mnie to rozwala "na łopatki". Masz samochód z 2009 roku!!- Dla mnie to szok, że tak często padają wtryski!! Bo wyremontowałem w życiu kilkaset silników (starszej daty) i usuwałem z nich usterki (związane z nieprawidłową pracą typu szarpanie itp., ale na 1000 kłopotów związane z pracą silnika to wtryskiwacze zawiniły tylko kilka, kilkanaście razy. Niby technologia idzie do przodu, ale tak na prawdę liczy się tylko pieniądz i wszyscy producenci mają nas totalnie w przysłowiowej d***e,. Czasami zastanawiam się czy nie kupić 15 czy 20 sto latka i inwestować tylko w blacharkę, bo silnik się nie psuje
pozdrawiam
ps. a możesz powiedzieć ile wzięli za regenerację wtrysków , jakie koszta poniosłeś?
"pewnie wiecie o tym, że mercedes kiedyś był na skraju bankructwa, bo samochody nie psuły się typu beczka", ale to inny temat, dlatego musimy do tego przywknąć, że samochody będą psuły się częściej L(
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
-
sparspar
- Moderator
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 1.8 Z18XE
-
przez bolekwrc » 4 kwi 2015, o 10:04
Wtryskiwacze zamontowane i auto jak nowe
Koszty:
- alternator + akumulator 906,32zł
- sprawdzenie wtryskiwaczy 4szt 200zl
- regeneracja 2szt 1360zl
- kurier 40zl
- uszczelka pokrywy zaworow 68zl
- podkładki pod wtryskiwaczy + oringi uszczelniające 141zl
- pasek wielorowkowy 80zl
- robocizna 270zl (wymiana alternatora, sprawdzenie i ustawienie rozrzadu, demontaż i montaż wtryskiwaczy, podłączenie pod komputerx2, pomiar kompresji silnika, pomiar zawartości spalin w płynie chlodzacy, czyszczenie przepustnicy i odlotu powietrza).
To by było na tyle.
Niestety ręce opadają jakie to wszystko jest liche i kiepskiej jakości. Tu masz rację ze najlepsze są starsze poczciwe benzyniaki
-
bolekwrc
- Kierowca
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:03
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości