Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

Postprzez szmic » 18 mar 2015, o 21:47

A dlaczego auto traci moc, bo źle pracuje elektrozawór a przy wyższych prędkościach objawia się "prędkością własną pojazdu", myślę że chodzi o to w jakim stopniu zacina się, temat tego błędu wałkowaliśmy na innym forum
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

Postprzez kaliope » 18 mar 2015, o 22:23

poczytałem na angieslkich forach i rzeczywiście w 1.7 czesto pojawia się błąd p0500-74 i mimo, że nazwa na to nie wskazuje, jest to związane z elektrozaworem podciśnienia turbiny jak szmic mówi. Ludzie go wymieniają i fury wracają do życia. Ale sprawdz na wszelki wypadek też stan wężyków od podciśnienia.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

Postprzez moskii » 19 mar 2015, o 17:57

Hej Karol, jezeli chodzi o wymiane uszczeli pod glowica i regeneracja glowicy to zaplacilem 1500 PLN (robocizna + czesci). Jezeli chodzi o blad ECN 050074 to mechanik zregenerowal mi alternator bo podobno wytwarzal za duzy prad co powodowalo, ze samochod wchodzil w stan awaryjny, ale to niewiele pomoglo. Nastepnie wymieniono mi zawor cisnienia przy turbo i wszystko dziala od tej pory OK. Zawor zalozono od VW bo orginalny VW jest o polowe tanszy niz ogiginalny GM tylko trzeba zmienic wtyczke.
Pozdrwaiam,
moskii
Kierowca
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 13:58
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Kontrolka serwisowa / błąd ECN 050074

Postprzez kaliope » 19 mar 2015, o 18:37

moskii napisał(a): Jezeli chodzi o blad ECN 050074 wymieniono mi zawor cisnienia przy turbo i wszystko dziala od tej pory OK. Zawor zalozono od VW bo orginalny VW jest o polowe tanszy niz ogiginalny GM tylko trzeba zmienic wtyczke.
Pozdrwaiam,


czyli potwierdza to co piszą też chłopaki w UK. Podmianę tego zaworu od VW ludzie robią też w 1.9 cdti, tylko trzeba lutować przewody, a to może zawsze w przyszłości być przyczyną problemów z zasilaniem zaworu. Czy rzeczywiście jest 2x tańszy?
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

stat4u