I ostatni problem jaki chciałem opisać, bardziej żeby się upewnić, czy idę w dobrą stronę. Generalnie auto ma realnego przebiegu 280 tysięcy. Po wymianie dwumasy i sprzęgła przy 240k. Czasem dzieje się tak, bardzo nieregularnie i raczej rzadko. Podczas przyśpieszania kiedy wskazówka prędkościomierza przekroczy 3k rozłącza turbinę obroty wracają do 3k i pojawia się kluczyk. Co ciekawe jak się chwilkę przejedzie poniżej 3k obrotów wszystko wraca do normy. Testowałem także objawy np na autostradzie i tak przy tempomacie jak się ustawi jakieś 3,1 - 3,2 k i z takimi obrotami ciągnie to problem się w ogóle nie objawia.
Po podłączeniu do komputera żaden błąd związany z EGR czy turbiną się nie pokazuje, ale to pewno z kolei jest spowodowane tym, że komputer nie może się podłączyć do modułu sterowania silnika, ale mogę się mylić...
Kupiłem już te wszystkie siuwaksy, chemikalia i chcę zacząć od czyszczenia EGR, przepustnicy i kolektora dolotowego. Czy podążam dobrą drogą?