Strona 1 z 1

INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 6 lut 2019, o 18:19
przez kyruu
Koledzy czy używał ktoś takiego interfejsu do Astry. Wart zakupu:

https://allegro.pl/oferta/interfejs-obd ... D4wKlwjwCx

Czy może taki pod telefon

https://allegro.pl/oferta/interfejs-dia ... 829c9a6c82

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 6 lut 2019, o 20:27
przez szmic
w Astrze to można sobie pooglądać parametry takim fejsikiem i skasować błędy silnika, jest opcja że nie wszystkie pokaże, jak liczysz na połączenie z innymi modułami jak np. UEC, CIM, REC to niestety trzeba zaopatrzyć się w lepszy sprzęt

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 6 lut 2019, o 22:23
przez kyruu
To najlepiej dołożyć z 70 zł i kupić op-coma

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 7 lut 2019, o 07:57
przez topiq
Mnie kosztował około 60 zł już z wysyłką. Ale z chinolem też nie jest w Astrach różowo. Mój działa tylko pod Win 7 a i tak próba automatycznego połączenia powoduje brak komunikacji z szybkim CAN. Wybredny na sterowniki i właściwy firmware. Na szczęście w płytce ver. 5 można zmieniać FW do woli i najlepsze efekty mam na FW 1.59.

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 7 lut 2019, o 20:44
przez szmic
to coś nie tak z Twoim fejsem skoro przy automatycznym połączeniu jest brak komunikacji, V6 nie ma takich problemów

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 8 lut 2019, o 00:02
przez topiq
Fejs testowany u znanego na forach opla speca ze śląska. Twierdził, że u niego hula na kilku autach, nawet wymienił przekaźniki od HS-CAN. W Corsie C hulało aż miło. U mnie tylko świruje. Obchodzę przez ręczne wybieranie silnika i rocznika. Chińczyki to ruletka.
ELMa stosuję do kasowania durnych błędów typu, immo nie znalazło przez chwilę kluczyka, bach błąd. No i z Torque do dodatkowych zegarów, temperatura cieczy chłodzącej, ładowanie aku, pozycja przepustnicy itp. Na szybko jakieś parametry live, ale za wiele tego tam nie ma.

Re: INTERFEJS OBD2 ELM327

PostNapisane: 8 lut 2019, o 12:45
przez szmic
ELM327 nie złym interfejsem, minusem jest brak solidnego oprogramowania do niego, w fiatach działa super z MultiEcuScan i można nim zrobić to samo co opkiem w oplu, opcja BT sprawdza się rewelacyjnie w Astrze J z aplikacją do odczytu DPF na androidzie - resztę można sobie darować