To do dzieła imbus 7mm do reki(nigdy nie występuje w zestawach kluczy, ale dostępny oddzielnie tak), jak zaczniesz rozbierać zacisk to szybko się dowiesz co jest problemem , jeśli masz zapieczone prowadnice to ciężko będzie je odkręcić( jak kiedyś naprawiałem to musiałem odkręcić zacisk z jarzmem i prowadnice grzać palnikiem - oczywiście wtedy osłonki do wymiany, bo w tym samochodzie występowały 4 rodzaje zacisków i w sklepie ani na szrocie nie mieli takiego jak ja), jeśli wina klocków to ciężko będzie je wyjąć z jarzma- trzeba podważyć je i wyjdą - oczyścić i założyć, jeśli wina tłoczka zacisku to zależy co i jak - albo wystarczy nasmarowac smarem do cylinderków
- smar.jpg (22.74 KiB) Przeglądane 16059 razy
( dostępny w sklepach koszt około 5zl, do tego lepszy jest taki jak na zdjeciu w małych tubkach) albo trzeba kupić zestaw naprawczy( uszczelka tłoczka , osłona tłoczka, osłonki prowadnic- gdyby były spuchniete uszczelki albo kupić tłoczek jesli osłona była porwana i skrodował). Przed złożeniem polecam nasmarować tłoczek i prowadnice smarem do tłoczków.