Strona 1 z 1

Regulacja ręcznego

PostNapisane: 27 lut 2015, o 05:27
przez RafalKarbowski
z braku zajęć wczorajszym wieczorem i dzisiejszym wczesnym rankiem :D postanowiłem profilaktycznie przeczyścić prowadnice klocków z tyłu i przy okazji zobaczyć czemu ręczny mam tylko na jednym kole, wyciągnąłem linki końcowe i luźno chodzą, dźwigienki bez założonych linek łapią już przy niewielkim ruchu nimi i obie mniej więcej w tej samej pozycji blokują tarczę, jednak jak założę linki i przy dźwigni w kabinie podciągnę do wyczuwalnego oporu (żadna tarcza nie jest zblokowana) to ręczny po zaciągnięciu jest nadal tylko na jednym kole, jak dokręcę mocniej przy dźwigni ręcznego też tylko łapie jedno koło a tak jak mówiłem luźno chodzą, jak wkładałem zaciski to wkręciłem je tylko tyle o ile żeby mi weszły, a może trzeba było skręcić oba do końca ? sam już nie wiem bo bez linek jest miodzio, co myślicie ?

Re: Regulacja ręcznego

PostNapisane: 28 lut 2015, o 23:08
przez tuszok
A nie jest tak, że jedna linka z jakiegośpowodu jest wyciągnięta?