przez topiq » 14 lip 2020, o 12:59
Najpierw to sprawdź czy Ci w ogóle działa obieg wewnętrzny. Prawie w każdym przedlifcie wyłamana jest klapka obiegu i tylko silnik wyjąc symuluje ustawienie obiegu. I tak do filtra musisz wyciągnąć schowek. Wtedy zobaczysz u góry kratkę i w niej klapkę obiegu. Otwarty zewnętrzny to klapka przylegająca do kratki, a wewnętrzny to klapka z przeciwnej strony. Włączaj obieg i obserwuj czy działa. Te bomby g..wno dają. Ja pryskam parownik od strony filtra. Cała butla Wurtha wężykiem z dyszą na parownik dokładnie, żeby spray daleko wszedł. Włączam później nawiew na chwilę żeby zaciągnęło na parownik i zostawiam auto na kilka godzin. Później znów nawiew w obiegu zamkniętym, żeby się zapach ulotnił i na koniec nowy filtr.
Po za tym polecam sobie poczytać instrukcję obsługi. To nie ujma a wiele tajemnic może okazać się zwykłą funkcjonalnością auta.