Pozwolę sobie podpiąć się pod temat, bo tytuł dość ogólny
dzdsiaj z mojej ASTRY III Z14XEP wymontowałem sprężareczkę (całe szczęście da się samochód zmusić do pracy bez sprężąrki na pokładzie)
model DELPHI WG 4749, okazało się, że cewka jest zjarana jak cholera (dla zainteresowanych podpinam sweet focie co gorsza spreżarka stoi i za cholerę nie da się jej ruszyć. Dodatkowo facet (raczej zaufany 4 auto od niego z rodzinie) twierdzi, że klima była nabijana przezd sprzedażą mi auta, a dziś czynnika była może z 50 gram max. Gdzie jest reszta ???
Moje pytania:
co mogło spowodować takie zjaranie cewki, czy napierw padła cewka a potem zatarła się klima czy odwrotnie???
czy a jeśli tak to na jakie sprężarki da się zamienić Wg (na WK ???), pytam bo dostępność używek/regenerowanych WG taka sobie
Czy ma ktoś schemat klimatyzacji z tego opla, żebym potrafił nazwać poszczególne elementy i ewentualnie ocenić co puszcza gaz. Na szybko zobaczyłem dzisiaj że chłodnica/skraplacz (to to samo??? jesli nie skorygujćie mnie, chodzi o a'la chodnicę przez włąsciwą chłodnicą z przodu autka