Strona 1 z 1

Test TEC2000 Diesel System Cleaner

PostNapisane: 10 maja 2019, o 08:10
przez Dellovsky
Nabyłem wczoraj dodatek do "niby" czyszczenia układu paliwowego.
Auto stało przez 1,5 miesiąca (wrzesień - październik) w Turbo-Tec u w Jaworznie, reperacja CR, skrzyni biegów, turbo itd.
Nie powiem, fajnie zrobione, od razu inaczej chodzi.
Ale kolejna robota to wtryski, które są po prostu lekko pozaklejane przez niedopatrzenie poprzednika.
Przyszedł czas na przepłukanie i niedawno odkryłem filmik z testu TEC2000.
Obecnie jeżdżę na zwykłym BP z dodatkiem STP, kończę bak i kolejny zalewam Shell V-Power z dodatkiem TEC2000.
Spalanie przez całą zimę (tylko Arktyczny Circle K), głównie miasto, na średniej 5,4l.
Co będzie obecnie to się okaże.
Rano po odpaleniu poleci lekki dymek i chwilowa nierówna praca chyba przez te wtryski...
Może po TEC2000 coś się poprawi...
Ktoś miał/testował ten produkt?

Re: Test TEC2000 Diesel System Cleaner

PostNapisane: 14 maja 2019, o 18:16
przez Dellovsky
W sobotę do baku trafiła mieszanka Circle K MilesPlus Diesel oraz TEC 2000.
Póki co spalanie po ok. 150 km wynosi 4.9l/100 km, jeźdżone tylko po mieście.
Różnica w pracy silnika KOLOSALNA.
Poprzednio przepłukiwałem STP na bak zwykłego diesla z (nowo otwartego) BP, ale jakiejś rewelacji nie było.
Zrezygnowałem obecnie z V-Powera Diesel, gdyż nie ma on w Polsce takich właściwości jak za granicą - oglądałem wydruki ze świadectwa jakości wystawione przez TanQuid Radzionków.
Natomiast jako jedyny Circle K dodaje już do podstawowego diesla pakiet dodatków uszlachetniających.
Tak więc kontynuuję przeczyszczanie układu paliwowego z Cyrklem.
Póki co odczuwalnie, potem będzie rozbiórka i ocena wnętrza silnika.

Re: Test TEC2000 Diesel System Cleaner

PostNapisane: 22 maja 2019, o 08:42
przez Dellovsky
Czyszczenie dobiegło końca, więc obecnie bak zalałem zwykłym Circle K miles 3%.
Ostatnia dostawa miała liczbę cetanową aż 54,5, więc sporo jak na standardowego diesla.
Co istotne, spalanie na dziś to 4,5l, a zasięg to 1154km, a przejechałem już ok. 120km.
Zaznaczam, że jeżdżę tylko po aglomeracji, a wyjazdy poza miasto są raz na miesiąc.
Moim zdaniem TEC2000 coś w silniku musiał zadziałać.
Do następnego baku dodam Liqui Moly Pro Line Diesel System Reiniger 5156 - nie wiem, czy to nie za dużo "czyszczenia" tzn. nie za często, ale po Liquid Moly będzie pół roku przerwy.