Test EGR za pomocą OP-COMa
Napisane: 19 kwi 2017, o 09:48
ASTRA H 1.9cdti 100KM
Witam wczoraj jadąc do niemiec po przejechaniu 700km stanołem się zatankować. Po odpaleniu silnika wyskoczyły 2 błędy:
P1125 - Usterka siłownika przepustnicy
(62) - Nie występuje
P1125 - Usterka siłownika przepustnicy
(61) - Nie występuje
dodam że znacznie wcześniej przegoniłem auto średnio nie schodziłem ze 160km/h kilaka razy do 200km/h, na prawie zapełnionym DPFie.
auto przeszło chyba w tryb awaryjny ikonka silnika i brak mocy ( znacznej reakcji na pedał w podłoge), i przy gaszeniu silnika trzęsie nim mocno.
Usunąłem błąd na szybko za pomocą aplikacji w tel i odb2 na bluuetotch.
po usunięciu błędu auto zachowuje się poprawnie.
Błądy wracają podczas ponownego rozruchu i podczas wolnej jazdy np w korku.
W domu ykonałem na czybko test przepustnicy za pomocą OP-COMA, auto zgasło, co oznacza że test przeszedł pomyślnie (chyba że się mylę),
wykonałem również test EGRa auto zaczeło się tak jakby dławić, trząść silnikiem po czym zgasło.
-Moje pytanie jak powinien wyglądać taki test przy prawidłowym EGRze ?
Jakie jeszcze mogę wykonać testy za pomocą OP-COMA żeby wykluczyć po trochu różne awarie związane z tymi błędami ?
dzisiaj rozkręce przepustnicę i egr w celu wyczyszczenia i sprawdzeniu zimnych lutów i póżniej zobacze co z autem...
Witam wczoraj jadąc do niemiec po przejechaniu 700km stanołem się zatankować. Po odpaleniu silnika wyskoczyły 2 błędy:
P1125 - Usterka siłownika przepustnicy
(62) - Nie występuje
P1125 - Usterka siłownika przepustnicy
(61) - Nie występuje
dodam że znacznie wcześniej przegoniłem auto średnio nie schodziłem ze 160km/h kilaka razy do 200km/h, na prawie zapełnionym DPFie.
auto przeszło chyba w tryb awaryjny ikonka silnika i brak mocy ( znacznej reakcji na pedał w podłoge), i przy gaszeniu silnika trzęsie nim mocno.
Usunąłem błąd na szybko za pomocą aplikacji w tel i odb2 na bluuetotch.
po usunięciu błędu auto zachowuje się poprawnie.
Błądy wracają podczas ponownego rozruchu i podczas wolnej jazdy np w korku.
W domu ykonałem na czybko test przepustnicy za pomocą OP-COMA, auto zgasło, co oznacza że test przeszedł pomyślnie (chyba że się mylę),
wykonałem również test EGRa auto zaczeło się tak jakby dławić, trząść silnikiem po czym zgasło.
-Moje pytanie jak powinien wyglądać taki test przy prawidłowym EGRze ?
Jakie jeszcze mogę wykonać testy za pomocą OP-COMA żeby wykluczyć po trochu różne awarie związane z tymi błędami ?
dzisiaj rozkręce przepustnicę i egr w celu wyczyszczenia i sprawdzeniu zimnych lutów i póżniej zobacze co z autem...