Strona 1 z 1
1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
22 paź 2016, o 17:22
przez Jarasss1993
Witam Posiadam astre 1.9 cdti problem polega na tym ze rano samochód odpali normalnie a po 8godzinach (po pracy) astra ma duży problem z odpaleniem odpala po kilku sekundach kręcenia. Pokazywał błąd okazalo sie ze swiece To Świece wymienilem komplet. Wyczyscilem egr i wymieniłem filtr paliwa ale problem pozostaje caly czas...mial ktos taki przypadek?
Re: 1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
23 paź 2016, o 23:35
przez umek19
Problem znany nawet w innych "lepszych ?" markach często z powodu dawki paliwa dla ciepłego silnika. Ale spróbuj podmienic akumulator albo zdejmij na ciepłym czyjnik temp i zobacz co bedzie
Re: 1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
25 paź 2016, o 18:13
przez Jarasss1993
Naladowalem akumulator i wydawało mi sie ze jest lepiej i juz chcialem kuoic nowy aku. Podjechalem do sklepu i sprawdził mi mój akumulator i jest ok. Co jest dziwne ze przy odpaleniu pokazywalo mu ze nie ładuje akumulatora a po chwili zaczęło rosnąć i juz bylo ok ze laduje normalnie...nie znam sie na tym ale tak mi to wytłumaczył.
Re: 1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
25 paź 2016, o 18:18
przez Jarasss1993
A jaki czujnik temp.? Gdzie on sie znajduje?
Re: 1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
25 paź 2016, o 18:27
przez Jarasss1993
Przy odpalaniu pokazywalo 11-12 a po kilku sekundach zaczelo rosnąć nie pamietam dokladnie pokazywalo tam jakos 13.5 co moze byc przyczyna? Niechce jeździć po mechanikach bo kazdy co jnnego mówi kazdy co innego wymienia a to jest nadal nie to..
Re: 1.9 Cdti ciężko pali 120km
Napisane:
26 paź 2016, o 01:24
przez umek19
Oj będziemy "walczyć". Odpal swojego bolida , zostaw obroty jałowe, włącz swiatla mijania, ogrzewanie tylnej szyby i nadmuch- prędkość nadmuchu obojętna i podaj mi wartość napiecia czyli ile volt wtedy jest na łądowaniu (akumulatorze) , bo cos mi sie nie podoba ten twoj alternator albo sprzęgło alternatora. 13.5 to tak "biednie", czujnik temp. jest przy akumulatorze w termostacie (p.s. termostat w tym silniku to najgorsza rzecz do wymiany)