Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obroty

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obroty

Postprzez Jumper1994 » 21 paź 2016, o 15:53

Witam, mam dziwny problem, jadąc sobie powoli po mieście wiadomo co 5m hamulec/gaz... auto wchodziło kilkakrotnie w tryb awaryjny, jednocześnie zapalił się samochód z kluczem z kontrolą trakcji, auto dostało,podwyższonych obrotów około 1200 oczywiście stałych, nie było reakcji w ogóle na gaz, nawet po wciśnięciu pedału do końca, problem przeszedł po zgaszeniu i ponownym odpaleniu, lecz za około 1km znów stało się to samo... i dzieje do tej pory... , dodaję załącznik z tym dziwnym zjawiskiem ;/.ktoś może wie czego to mogą być przyczyny ?
Załączniki
20161021_153508 - kopia.jpg
20161021_153508 - kopia.jpg (180.43 KiB) Przeglądane 13951 razy
Jumper1994
Kierowca
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 paź 2016, o 09:31
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

Postprzez sparspar » 21 paź 2016, o 20:52

Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
Avatar użytkownika
sparspar
Moderator
 
Posty: 531
Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

Postprzez Jumper1994 » 24 paź 2016, o 19:00

Witam
Dziękuje bardzo za pomoc, tak właśnie było jak opisana jest ta usterka w linku, WD kupione, przeczyścimy, i zobaczymy, aktualnie jeżdżę bez tej operacji i jest w porządku, taki wymysł Asterka widocznie miała. Jak już jesteśmy o czyszczeniu styków itp, to podzielę się informacją na temat przepustnicy i olej w elektronice którego miałem aż 25ml+ , plus do tego, zapieczone przez olej styki po których poruszał się mechanizm. Objawem było przejście auta w tryb awaryjny i spadek mocny jak by turbo nie pracowało.., wystarczyło przeczyścić WD i dobrze wysuszyć :) 20zł za środek lepszy niż 250zł-300zł za zregenerowaną przepustnice. Taka mała ciekawostka ;). Pozdrawiam
Jumper1994
Kierowca
 
Posty: 18
Dołączył(a): 1 paź 2016, o 09:31
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Tryb awaryjny + kontrolka kontroli trakcji + wyższe obro

Postprzez artman5 » 2 lis 2016, o 23:42

U mnie też przechodziło w tryb awaryjny przy przekroczeniu 1500 obrotów raz na miesiąc, potem za jakiś czas po przekroczeniu 3000 obrotów na autostradzie mi się tryb awaryjny włączył ,na 10-20 km pomagało wyłączenie silnika na parę minut,wtedy gdy masz tempomat najlepszym sposobem jest jego załączenie i ustawienie na ok 100 km/h (autostrada) lub mniej i można jechać nawet 200-300 km do serwisu. Pomaga przeczyszczenie styków ECU (sterownika silnika ).
artman5
Nauka jazdy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 wrz 2016, o 14:41
Silnik: 1.8 Z18XE


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

stat4u