Strona 1 z 1

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

PostNapisane: 4 lip 2012, o 09:27
przez paco1908
Witam, od okolo 3 tygodni kilka razy dziennie wyswietla mi sie informacja by sprawdzic poziom plynu chlodzacego. Jest to dziwne gdyz przez ten okres poziom w zbiorniczku jest na stalym idealnym poziomie. Czy myslicie ze przyczyna tkwi w czujniku czy trzeba źródła szukac gdzies indziej z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
2012-07-04 09.20.08.jpg
2012-07-04 09.20.08.jpg (101.09 KiB) Przeglądane 14854 razy

Przesylam przy okazji zdjecie tego oto komunikatu.

Re: Czujnik płynu chłodzącego.

PostNapisane: 12 lip 2012, o 13:51
przez pprzybył

Błąd ECN 190158 tryb serwisowy po wejsciu na obroty

PostNapisane: 7 paź 2013, o 19:45
przez Zakrza
Witam
Mam taki problem ze swoja Astra H 1,9 Silnik DTL
Ostatnio jechałem jakieś 160 na trasie. Krotki odcinek jakieś 13 km
Później zobaczyłem ,że świeci mi sie check na blacie. Byłem u kumpla na kompie. Wyryto uszkodzony czujnik ciśnienia DPF lub przewody. Teraz do środy musze tak jeździć. Czy coś sie może stać? Ktoś miał podobny problem? Astra śmiga jak przed awarią ,ale wole ja naprawić bo z DPF to chyba żartów nie ma. Pozdrawiam.

Re: Błąd ECN 190158 tryb serwisowy po wejsciu na obroty

PostNapisane: 10 paź 2013, o 17:03
przez Zakrza
Witam
Problem rozwiązany. Był to pęknięty wężyk od DPF. Po usunięciu awarii wszystko wróciło do normy :)

ASTRA nie odpala !! :( :(

PostNapisane: 11 sty 2014, o 00:17
przez AstroMental
Witam Wszystkich.

Mam poważny problem, mianowicie kupiłem 10 dni temu Astrę H kombi 1.7 cdti 100kM 2005r

Przy zakupie wszystko było wporządku, astra odpalała, silnik pracował dobrze.
Na drugi dzień auto stało, trzeciego miałem problem z odpaleniem - silnik kręcił ale nie odpalał !!!
Po ok godzinie zakreciłem z 2 razy i odpalił, od tej pory aż do wczoraj palił, silnik cały czas pracował dobrze.
Wczoraj nie chciał zapalić ponownie i do dziś nie moge go odpalić. Wymieniłem świece ale nic to nie pomogło (ale były w opłakanym stanie - to muszę przyznać).
Co może być przyczyną że nie odpala.. kręci jak należy ale nie chce załapać.
Czy może być to związane z kluczykiem scyzorykiem który ciągle się rozchodzi i często blokuje ?? podobno jest tam jakieś zabezpieczenie przed kradzieżą, uniemożliwiające rozruch ??
Z deski wyskakują dwa błędy: ECN 050074 i ECN 050056 ? czy mogą one mieć wpływ na rozruch silnika :?:?

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam !!

Re: ASTRA nie odpala !! :( :(

PostNapisane: 27 sty 2014, o 15:57
przez MsWiki29
Jak mi się kręcił a nie odpalał- a dodatkowo wydobywał sie dym spod maski - to miałam problem z EGRem

Alternator - jak podłączyć 3 przewody ?

PostNapisane: 8 lis 2014, o 19:07
przez irokez
Witam, wszystkich na forum - właśnie jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem.
Niedawno kupiłem Opla Astrę H 2006 rok silnik 1,9 (Z19DT) ale dzisiaj zauważyłem, że w aucie był wymieniany alternator i obok niego leży na silniku jakiś przewód z oczkiem (okrągłym) (prawdopodobnie był przykręcony do ... chyba alternatora) gdy się włączy zapłon to pojawia się na nim 12 V (+). Biorąc pod uwagę fakt, że do alternatora już są podłączone dwa przewody - to nie bardzo wiem gdzie powinien być podłączony ten trzeci co leży luzem. Teraz go zaizolowałem i nadal leży sobie na silniku w okolicy alternatora.
Mam pytanie czy ktoś wie gdzie musi to być podłączone.?
Nadmieniam, że żadna kontrolka się nie pali na desce z błędem a po odczytaniu kodów błędów pokazują się tylko 2. Pierwszy to P0650 a drugi to P0070.
Po włączeniu zapłonu jest ładowanie na poziomie 14,2 V
Nie jestem pewny ale czy ten trzeci przewód z oczkiem powinien być podłączony razem do alternatora z tym drugim przewodem o takim samym oczku. Nie podłączyłem tego - obawiam się zwarcia. (alternator ma tylko dwa wyjścia)
Być może dlatego pojawia się kod błędu P0650 (sterowanie - usterka obwodu prądowego). Ten trzeci nie podłączony przewód jest od komputera i dlatego wyświetla się taki kod blędu.

Z góry dziękuję za podpowiedzi - gdzie podłączyć ten trzeci przewód z oczkiem. Pozdrawiam Patryk.

sterowanie klap wirowych

PostNapisane: 11 lut 2015, o 20:14
przez niuniek0410
czy ktos mi może powiedziec gdzie dostane sterowanie klap wirowych do astry 1,9 16v cdti na śląsku lub zagłebiu

Dioda informująca o wypalaniu DPF

PostNapisane: 17 lut 2015, o 20:57
przez kaliope
Polecam przejrzeć wątek i przetestować założenie diody informującej o wypalaniu DPF. Niektórzy mówią, że im nie działa ale kilku zadowolonych już jest. Najpierw można zrobić test z bele jaką żaróweczką i patrzeć czy się zapali przy wypalaniu a potem śmiało dołożyć diodę.

Więcej tutaj: http://klubzafira.pl/forum/dpfegr/dioda ... iltra-dpf/

Re: sterowanie klap wirowych

PostNapisane: 17 lut 2015, o 21:01
przez kaliope
co masz na myśli przez sterowanie? Siłownik klap?