1.7 CDTI- Nie odpala, problem z ciśnieniem paliwa
Napisane: 9 lip 2016, o 20:44
Witam,
Proszę o pomoc w sprawie mojego auta.
Silnik: 1.7 CDTI 100KM (ISUZU) Z17DTH
Problem polega na odpalaniu. Kręci bardzo długo i rzadko kiedy odpala sam. Muszę mu pomagać jakimś autostartem (np. plak).
Wtryski po sprawdzeniu i 1 regenerowany, podobno przepuszczał paliwo (nie trzymał ciśnienia). Samochód po uruchomieniu (patrz. PLAK) pracuje idealnie, ale...
Podczas jazdy, gdy pracuje na niskich obrotach i przyśpieszam czasami wskakuje kontrolka SERWIS i czasem potrafi zgasnąć, a czasem jedziesz normalnie. Po ponownym uruchomieniu jest zupełnie OK.
Test OP-COM wykazuje:
-Ciśnienie paliwa po uruchomieniu ok (obroty jałowe)
-Ciśnienie paliwa przy kręceniu rozrusznikiem ok. 60BAR lub skoczy na 180 i odpali.
-Brak innych usterek
-Kontrolka serwis określana jako: ,,obwód ciśnienia paliwa'''- bardzo ogólnie.
Komputer potrafił mi pokazać i kasowałem od razu takie dwa blędy:
-P0380 Sterowanie czasem grzania- błąd
-P0002 Zespół dawkujący paliwo- poza zakresem zadanyn
Jak jest zimny to najczęściej odpali dobrze o 2-3 obroty silnika. Ciepły albo za 3-4 razem, albo z plaka... Potrafi mieć takie zwiększające się obroty na rozruszniku do ok 400obr/min jakby chciał załapać.
Ja już zgłupiałem i nie wiem co dalej. Same koszty do tej pory.
Ktoś zasugerował mi wymianę zaworu dozującego paliwo na pompie CR... Koszt ok 400zł plus wymiana samodzielna.
Czy to może wina pompy paliwa? Czy wina turbiny? A może listwa paliwowa sama w sobie???
POMOCY
Proszę o pomoc w sprawie mojego auta.
Silnik: 1.7 CDTI 100KM (ISUZU) Z17DTH
Problem polega na odpalaniu. Kręci bardzo długo i rzadko kiedy odpala sam. Muszę mu pomagać jakimś autostartem (np. plak).
Wtryski po sprawdzeniu i 1 regenerowany, podobno przepuszczał paliwo (nie trzymał ciśnienia). Samochód po uruchomieniu (patrz. PLAK) pracuje idealnie, ale...
Podczas jazdy, gdy pracuje na niskich obrotach i przyśpieszam czasami wskakuje kontrolka SERWIS i czasem potrafi zgasnąć, a czasem jedziesz normalnie. Po ponownym uruchomieniu jest zupełnie OK.
Test OP-COM wykazuje:
-Ciśnienie paliwa po uruchomieniu ok (obroty jałowe)
-Ciśnienie paliwa przy kręceniu rozrusznikiem ok. 60BAR lub skoczy na 180 i odpali.
-Brak innych usterek
-Kontrolka serwis określana jako: ,,obwód ciśnienia paliwa'''- bardzo ogólnie.
Komputer potrafił mi pokazać i kasowałem od razu takie dwa blędy:
-P0380 Sterowanie czasem grzania- błąd
-P0002 Zespół dawkujący paliwo- poza zakresem zadanyn
Jak jest zimny to najczęściej odpali dobrze o 2-3 obroty silnika. Ciepły albo za 3-4 razem, albo z plaka... Potrafi mieć takie zwiększające się obroty na rozruszniku do ok 400obr/min jakby chciał załapać.
Ja już zgłupiałem i nie wiem co dalej. Same koszty do tej pory.
Ktoś zasugerował mi wymianę zaworu dozującego paliwo na pompie CR... Koszt ok 400zł plus wymiana samodzielna.
Czy to może wina pompy paliwa? Czy wina turbiny? A może listwa paliwowa sama w sobie???
POMOCY