Strona 1 z 1
POMOCY...1,9 150km
Napisane:
8 lut 2016, o 20:13
przez zloty
Witam, mam problem z moja astra, już kilku mechaników się poddało i nie wiem co dalej robić... Cały czas pojawia się błąd zbyt małego ciśnienia w rampie. Zacznę od początku, jechałem samochodem z normalną prędkością i wyskoczyła mi kontrolka samochodu z kluczykiem. Na początku zbagatelizowałem tę sprawę bo po chwili zgasła, ale z czasem zaczęła pojawiać się ona systematycznie kiedy silnik był rozgrzany. Samochód tracił moc, lub w kilku przypadkach gasł i nie odpalał aż do wystygnięcia.Czasem gasł podczas wyprzedzania!!! Pierwszy z mechaników wymienił mi pompę CR i czujnik przy niej, oraz czujniki na rampie i filtr paliwa. Nic to nie dało więc zaprowadziłem do drugiego mechanika, ten natomiast 2 RAZY regenerował mi wtryski i sprawdzał wiązkę . Ten również poległ więc znalazłem trzeciego śmiałka, mechanik wyczyścił styki przy sterowniku , wymienił obudowę filtra paliwa, podkładał kolejną pompę CR z innego sprawnego auta, oraz pompę znajdującą się w baku. Założył też na stałe zegar na przewody paliwowe, ale z tego co mówi ciśnienie jest dobre a wywala tylko ten błąd przez który samochód nie jedzie. Co można jeszcze zrobić??? proszę o pomoc...
Re: POMOCY...1,9 150km
Napisane:
9 lut 2016, o 08:26
przez Damian_PL
Cześć kolego, miałem podobny problem auto szarpało podczas jazdy, traciło moc i zapalała się kontrolka z kluczykiem auta po czym po chwili gasła i tak w kółko. Jak się potem okazało miałem zawalony zawór EGR i wszystko co było z nim powiązane. Nie twierdzę że u ciebie wyczyszczenie EGR będzie lekarstwem na twój problem, ale może warto tam zajrzeć ?
Re: POMOCY...1,9 150km
Napisane:
9 lut 2016, o 12:13
przez zloty
Sprawdzę też taką możliwość i dziś wykręcę EGR, ale nie jestem do końca pewny czy EGR powodowałby błąd małego ciśnienia w rampie...z drugiej strony jest to opel i tu wszystko jest możliwe.
Re: POMOCY...1,9 150km
Napisane:
9 lut 2016, o 12:28
przez zloty
nie napisałem jeszcze nr błędów , są to P0002 i P0090.
Re: POMOCY...1,9 150km
Napisane:
12 lut 2016, o 03:02
przez umek19
a ten filtr paliwa to jakiej firmy? wywal na chwile tą czarną puszkę i załóż na chwile jakiś filtr metalowy , a masz zaworki zwrotne dodatkowe na dojściu do filtra? jak tak to też to wywal, rozrząd sprawdzali ale może jeszcze raz niech ktoś sprawdzi, sitko w baku czyste?, wtryski zakodowane? nie pamietam tylko czy jest tam przekażnik od pompy paliwa w baku jak jest to wymień to musi jechać, ma to coś jakieś dodatkowe alarmy odcięcia zapłoni itp- wyrzuć